OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Čepovaný Budvar hlavně hřeší na humpolácké čepování z výšky na třikrát, tam jde veškeré nasycení do háje a je z toho okamžitě čaj. Dokonce se tím chlubí v promu. Když jsem požádal číšníka, který mi nosil v Masných Krámech kroužek, aby mi ho čepoval po sklenici jak člověk, dostal jsem na stůl vynikající pivo. V Sonu naštěstí nic nevymýšleli a čepovali po stěně. I proto to odsýpalo.
Lahvový zas trpí díky zelené lahví, takže hrozí pavilon opic anebo letinková pachuť. Podobně jako u Pilsneru.
Paradoxně tak na dobrý Budvar narážím nejčastěji u plechu, který je chráněn jak pře světlem, tak před "zaškolenými" číšníky či otřesnými podmínkami pro čepování na festivalech.
Výčepů bylo fakt dost a navíc to B: Sono byl první Budvar po desítkách let, kterej byl fakt dobrej. Většinou se Budvar pít moc nedá, na Basinu a v MeetFaktory to fakt nedávám, to by se člověk zeblil, na Ostravě v Plamenech jsem dal jedno a ne více, tady tohle mi kupodivu chutnalo.
OV42: práveže sa začalo ešte o 15 minút neskôr a Annihilator dosť pretiahli zvukovku mám pocit :)
Chmelnice 2013 - moc malé, Karlín 2016 - moc velké. V Brně je ten správný sál pro Testament! A na každém patře zajištěn přístup k hasícím prostředkům 11°
Fakt nepochopím pořadatele, kteří když ví, že se musí skončit v deset, nezačnou dřív, zrovna u Shindyho mi to ale dost překvapuje, ten tohle má většinou vychytaný. Satyricon měli v Akropoli otevření dveří v 5 a před šestou už hrála předkapela a vše se dokonale do deseti stihlo i s rezervou. V Brně naštěstí pohodička. Kreator ve Vídni to nepřekonalo, je fakt, že Chuck mohl mít mikrofon víc volume doprava.Ale proti katastrofě na Chmelnici 2013 bomba.
Podľa mňa bolo vypredané,človek sa nemal pomalí kde postaviť.Nehovoriac o radách na pivo a wc.V koloseu som už pár koncertov apsolvoval ,ale takú plnku som ešte nezažil.Ale stalo to za to .
Tak asi kvôli tradičnému zákazu hrať po 22:00, takže absencia skladieb ako W.T.Y.D., Human Insecticide od Annihilator či First Strike Is Deadly, Throne Of Thorns, More Than Meets The Eye od Testament dosť zamrzela. Ale čo už, i tak to bol nezabudnutelny večer. Btw, krasny merch! Neodolal som a kúpil 2 trika :)
V Košiciach (Collosseum oficiálne nebolo úplne vypredané, ale neviem, či niekto z pravidelných návštevníkov zažil tento klub viacej narvaný do prasknutia) trvali čisté časy jednotlivých setov následovne :
Death Angel 39 minút
Annihilator 38 minút
Testament 72 minút (aj s prídavkom)
Prečo v Košiciach skrátili playlisty?
V Košiciach taktiež na výbornú, sklamali akurát nutne pokrátené setlisty, a teda i hracie časy všetkých účinkujúcich.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek