SYK - eartHFlesh
Po industriálně děsivém a dusivě vyhroceném debutu "Atoma" se Stefano Ferrian (původně z PSYCHOFAGIST) postupně obklopil novou sestavou a posunul do trochu jiné formy.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Po industriálně děsivém a dusivě vyhroceném debutu "Atoma" se Stefano Ferrian (původně z PSYCHOFAGIST) postupně obklopil novou sestavou a posunul do trochu jiné formy.
Australští A NIGHT IN TEXAS se zformovali v roce 2010, tedy přesně v časech vrcholící deathcorové horečky, kdy tento rychle do popředí se protlačený žánr začínal svoji cestu dolů.
Zvolenskí MÄSO, ktorí si na slovenskej podzemnej scéne urobili slušné meno hudbou, v ktorej experimentovali s hard corom spracovávajúcim aj vplyvy metalu a obzvlášť elektroniky a industrialu...
Novým objavom BDM scény u západných susedov sú PROLAPSED z Hlinska. V zostave Roman Šťulík (gitary, vokály), Vojtěch Hruša (gitary, vokály), Pavel Bouška (bicie) a Ďuri Meliško (basgitara) fungujú od roku 2015.
BDM veteráni zo štátu New York vydali 11. mája svoj šiesty dlhohrajúci album. Na predošlom, návratovom vydržali len tí neľútostní, na novinke sa SKINLESS pohrúžili do vyslovenej divošskosti.
Před rokem jsem se tu rozplýval nad zkušebnovým demáčem a psal jsem o naději domácí hardcorové scény.
Pred niekoľkými týždňami som na nete narazil na singel týchto mne dovtedy neznámych Belgičanov. Absolútna deathmetalová smršť, a hoci by jej pristal aj extrémnejší vokál než ten v podstate klasický deathmetalový...
Američané FULL OF HELL deskou „Trumpeting Ecstasy“ potvrzují svoji unikátní pozici na extrémní scéně.
THE BEATLES, CARCASS, čo také ešte máme v Liverpoole? V poslednom čase trochu viac počuť napríklad o CORRUPT MORAL ALTAR, výrazne rachotivej položke v katalógu Season Of Mist.
Dokázali vzít letní prázdninovou atmosféru a dokonale ji přetavit do matematické instrumentálky. Je až s podivem...
Pittsburské divé děti z CODE ORANGE zažívají raketovou kariéru. Před šesti lety neznámá kapela, která velmi divokými koncerty likvidovala malé kluby po celém světě.
Začiatkom decembra albumovo debutovala ďalšia kolumbijská BDM apokalypsa. Bogotá, D.C. a Cundinamarca sú už prefláknuté lokality, stačí sa pozrieť, čo všetko majú v portfóliu basák Daniel Paz a bubeník John Piñeroz Muñoz.
To, že je Japonsko v rámci postrockové hudby velmoc, která stvořila legendy typu MONO nebo BORIS, asi není zapotřebí připomínat.
Ak by som sa k tomuto albumu dostal skôr, vo vyhodnotení uplynuvšieho metalového roka by skončil veľmi vysoko. Predstavme si ale, že tam je, a pár vetami si priblížme...
Tento šťavnatý mix proto-black/deathu s thrashovým zurvalstvom, nasratosťou a rýchlosťou sa mi veru pozdáva. Švédom to krásne hrá, tento debut u slovutných Century Media sa veru podaril.
Nové album skotských MOGWAI opět těží ze soundtrackových zkušeností skupiny, ale současně je cítit snaha vrátit se k postrockovým kořenům a především po produkční stránce ostřejšímu soundu. Tady bude co naposlouchávat.
Postmetalový koktejl, ve kterém je namixováno hodně rozdílných vlivů, od DEFTONES přes náznaky TOOL až k post rocku či dravému i melodickému post hardcore. Trochu zvláštní koktejl, ale říz to rozhodně má.
Moje první setkání s tvorbou této rakouské kapely probíhá za asistence emocemi prosycené muziky z různých "post" žánrů. Je tam dostatek nápadů i děje, aby to utáhlo přes hodinu trvající stopáž a zároveň motivovalo k opětovnému poslechu. Fakt supr chlapy!
Tradiční melodický heavy metal, ovšem výborný. Na desce je vše v pořádku, kvalitním zpěvem počínaje a vymazlenou produkcí konče. V rámci žánru mohu jen doporučit, jen tomu chybí nějaká ta vlastní přidaná hodnota.
Zmar nad zmar. GRAVE DIGGER přestali být opravdu zajímaví někdy kolem alba "Ballads Of A Hangman" (2009) a od té doby už si vlastně jen zoufale tahají ze své riffové zastavárny, co jim dříve nepřišlo dost dobré. A tentokráte to tedy rozhodně dobré není.
Parádní švédský old school death, který se vrací v čase do devadesátek a servíruje správně dusivou porci švédské žánrové klasiky zarámovanou do charakteristického chrastivého zvuku. Tohle by mělo chutnat především fanouškům starých DISMEMBER a ENTOMBED.