OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
V případě anglické předělávky prvního a kultovního alba Arakainů mi nezbývá než odkázat na své slovní hodnocení u jeho české verze s tím, že v tomto případě dávám o jeden bod dolů, a to především pro chybějící songy Amadeus a Noc. Chlapci mohli přidat i Orion. Přítomnost Ku-Klux-Klanu potěšila.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
zbytečnost a navíc chybí nejlepší skladba Amadeus
Chybí krátká instrumentálka Noc, což je velká chyba. Angličtina je taková kostrbatá, a moc se mi do té muziky nehodí (což je ale jen můj problém). Pokud jim pomohlo trochu se zviditelnit na západě, ikdyž si to moc nemyslím, pak je to v pořádku. Já se bez vlastnictví této desky však obejdu.
Oproti původní verzi je to skutečně špatné. Angličtina má jinou "melodii" a s tím se musí při překladu a tvoření zpěvových linek počítat. Možná, kdyby si s tím Brichta dal více práce, mohlo to dopadnout lépe.
Debut přezpívaný v angličtině.Překladům není co vytknout avšak Brichtova angličtina mi připadá taková moc uhlazená.Měl by mít ostřejší projev.A další věc je,že deska měla vyjít o něco dříve aby se více chytla.(I když ono to asi nešlo).A chybí mi zřejmě nejlepší skladba thrashové éry kapely Amadeus.Tu bych docela v angličtině rád slyšel.
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.