OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Dost dobrá deska, i když rozhodně ne bez chyby - utahaná Dalai Lama, nudná Los, nevýrazná Keine Lust - ten zbytek je ale moc dobrý a chytlavý. Jedna z desek mého dětství a narozdíl od těch ostatních (Wishmaster nebo Century Child od NW), na téhle se čas moc nepodepsal. Stále si to občas s chutí dám.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Môj prvý metalový album vôbec. Teda tu dosť pracuje nostalgia.
-bez slovního hodnocení-
Hoci na mňa spočiatku toto album nezapôsobilo, postupne som sa mu dostal na koreň a dnes si ho dokážem v pohode celé užiť (na rozdiel napr. od "Muter")... Je iné ako predchádzajúce albumy, pritom zachováva typické znaky tvorby Rammstein...
velice rozmanité album. Rammsteini chtěli nahrát svoje nejtvrdší album a to se taky podařilo, i díky PERFEKTNÍMU zvuku- kytary přímo burácí, basa a bicí způsobují zemětřesení. Album je pestřejší než Mutter, k čemuž pomáhá třeba harmonika v Reise,reise i Moskau, angličtina použitá v Americe, ruština v Moskau atd. Zároveň je i melancholičtější, a právě tímto směrem se bude ubírat jeho následovník Rosenrot. Celkovou atmosféru dotváří zpěv sborů na pozadí (Morgenstern, Mein teil) a poprvé u Rammsteinů použitý orchestr. V textu Dalai lama se dokonce inspirovali Goethem. Nesmím zapomenout ani na překrásnou baladu Ohne dich nebo Amour kde Till opravdu zpívá. A Los je tak jednoduchá, až je geniální. Hlavně ta basa mě baví.Hodně songů z tohoto alba zaznělo na živáku Volkerball a to je vskutku velkolepá podívaná- doporučuju!
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.