OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
......už jsou skoro dole z kopce.......
Dufam, ze Metallica ostane jedinou kapelou, ktora sa dobrovolne sama diskredituje a zaraba na tom.... O.o
Pánové jsou poněkud pacienti, chudák Trujillo...
Mam to DVD zadara lebo som si kupil ine DVD tak som to dostal do daru neviem som z toho strasne rozpacity. Zavolat si psychologa a rozoberat s nim ci pokracovat s hudbou to nejde podla mna dokopy. Proste chceme alebo nechceme hrat a kto chce nech pokracuje tak ako sa postavil Dave Mustaine alebo Jason Newsted na vlastne nohy. A nepotrebovali natocit ziadne video. A este kolko inych znamych mien dnes nehraje vo svojich najslavnejsich kapelach ale maju svoje vlastne kapely alebo projekty. tak ako v recenzii mozem dat jeden bod za meno Metallica. Skoda tejto kapely
taketo svinstvo na tahanie penazi sa len tak lahko nevidi, bohuzial som si ho kupil, fuj....
Zaspomínajte si : http://www.youtube.com/watch?v=LU1gpboHUV8 "majsterštich" DISPOSABLE HEROES z albumu MASTER OF PUPPETS (v pozadí klipu sú zábery z koncertu v BAZILEJI - rok 1993). A teraz si to porovnajte so súčasnou produkciou. No možem dať viac ako 5/10?
-bez slovního hodnocení-
Myslím, že o rozhovorech kapely s psychologem by se takový "dokumenty" vůbec točit neměly. Ale marketingový tah to byl chytrý, Lars měl opět skvělý nápad. Bravo, mr. Napster!
-bez slovního hodnocení-
Nic moc.. prostě nynější Metallica...
-bez slovního hodnocení-
Toto neni stará Metallica.
par bodov za tie live skladby...
-bez slovního hodnocení-
Nehodnotim muziku, ale ten dokument. Kdybych mel hodnotit muziku, tak mi to nestoji za to tukani do klavesnice. Dokument se mi moc libil - nesouhlasim s autorem recenze, me zajima, jaci jsou ti lide a jaka je jejich hudba, a jaka je v tom souvislost. A zhrozil jsem se: byt tak strasne mimo realitu... plus definitiva: je vubec mozne, aby ten Ulrich byl az takovy ignorant? Zavisti a vztekem jsem tuzku prekousl... ten pulbod je za tu tuzku, stejne uz nepsala. Je smutne zjistit, ze lide, kteri, jak se zda, promlouvaji do srdci velke spousty lidi, jsou v zasade mimotycti tukani.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.