OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Grand Declaration Of War je nepochybně parádní album ale já se do něj nikdy nedokázal pořádně dostat.Ze začátku jsem byl trochu zklamaný protože jsem očekával pokračování Wolf´s Lair Abyss ale postupem času jsem GDoW relativně přišel na chut.V rámci diskografie Mayhem je ale u mě spíš na nižších příčkách..
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Nejlepší album s Maniacem u mikrofonu. A taky album, které posunulo black metal o obrovský kus dál. Pro mě je nej skladba Crystalized Pain In Deconstruction. Prostě námrd jako prase!!!
S odstupem let je elektronický dotek GDoW uz o trochu mene zajímavý, ale v black metalu přelomu tisíciletí rozhodně stále neotřely a nápaditý. Potěšil remaster z r. 2018, ubylo industrialni nabzučenosti a vynikla více nástrojová ekvilibristika
Jedno z mých nej black alb
Žádný šok se nekonal, líbilo se mi to hned. Jednoduše progres made in Mayhem.
-bez slovního hodnocení-
nehnevajte sa na mna ale tomuto albumu neviem prisť na chuť ani po rokoch
na Mayhem velmi odvazny krok, ale vyborny album.
Jo !
Dobrá vec, rád sa k tomuto albumu vrátim. Teda asi najčastejšie spomedzi ostatných. Veľmi sa mi pozdáva Maniacov prejav, ten chlapík vie aj celkom spievať a má vynikajúcu angličtinu. Hudobne je to tiež niečo v black metale ojedinelé.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.