OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
provařenost maximální, ale proč to fuckovat když se to pěkně poslouchá, Dying in your arms je pěkná rádiovka a dalších několik songů taky moc dobrých(hlavně opravdu povedená Pull Harder On The Strings Of Your Martyr), ovšem nová deska už je slabší
Je to kýč, ale těch sedm bodů z deseti, co jim chci dát, mi neberte. :-) Trash metalu v podáni Trivia možná chybí vlastní ksicht, (to já nepoznám, nejsem kovanej trasher) ale hrát fakt uměj', a toho si cením.
Metalovej kýč, neni tam zhola nic co by mě sebralo. Ale zahraný je to hezky, to zas jo
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Povedené album. A práce A. Sneapa je tam hodně poznat..
Na tejto doske to ešte nebolo ono, cítiť ešte značnú inšpiráciu známejšími kapelami čo sa odráža na originalite výsledneho prejavu, ale ich posledný album Crusade už je skutočne podarený ;-)
No neni to vyloženě špatný, ale minulý album je mnohem lepší...
-bez slovního hodnocení-
Dobré album. Mix klasického heavymetalu s hardcorem v podání Trivium se moc dobře poslouchá. Matthew K. Heafy je nejen výborný zpěvák, ale i velmi různorodý skladatel, což předvedl na albu Roadrunner United – Allstar Session, kde mimo jiné složil skladby pro King Diamonda či Daniho Filtha. Cover „Master of Puppets“ je taky povedený - díky zvuku od Andyho Sneapa se mi líbí víc než originál.
nuda. nic noveho.
Jako není to špatný ale je to jak říkáte provařený
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.