OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Velmi dobrý film!
fakt...uz tam chybal len ten Stallone...radsej som sa mohol pozerat 2 hodiny z okna...
Keby tu hral Stallone tak za 2.
Na to jak to byl stupidní nápad tak je to dobrej film
Výborná režie, úhel pohledu vyprávění, hudba, kamera, i Cruise a ostatní, ale jinak vlastně kravina. Miluju sci-fi, ale jen taková, která mají v rámci svého světa smysl a logiku. Pro mě to bylo 2 hodiny 100% zábavy až do nesmyslného konce (nečetl jsem knihu). Pak jako by pro mě film neexistoval... Škoda. Přitom na koneci světa v podobném duchu bych se dokázal pást na plátně kina klidně 10 hodin...
-bez slovního hodnocení-
Strasna kravina!! Jediny dobry film od spielberga bol umela inteligencia to by bolo 10/10 ale toto je strasna sracka!!
9/10 - bod dolu za ten konec - jo, to byla fakt rána do zátylku...
-bez slovního hodnocení-
strašná kravina sázící na megalomanii sponzorů, honosné jméno a kdysidobrého režiséra a hezkou tvářičku toma cruise, který jen dovede valit oči, jet na motorce, sundávat si brýle nebo utíkat. celý film byl naprosto ubohý a .. no prostě.. přesně takové dementní filmy nemám rád.
trochu pofiderni konec...
Vskutku me tento film prekvapil,není zde jen masivní bojových scén, ale príbeh rodiny bojující o prezití, napetí skoro v kazdém okamziku, rozhodne jsem se nenudil.
Recenzi(e) a reakce na ně jsem si přečetl až po návštěvě kina, takže jsem nebyl ovlivněn. Film se mi hodně líbil, i když některých nelogičností jsem si taky všiml. V podstatě mi vadí jen uspěchaný konec a tradiční happy-end. Takže bych dal 8 bodíků. Ale za ten hořící vlak přidám ještě půl bodík... :-)
Duo Spielberg - Cruise se posledně více než osvědčilo a tak je tu máme znova. Tak netradičně pojatý "mimozemšťané útočí" film (když nepočítám The Signs) se jen tak nevidí. To, na co se zaměřuje divákův zrak skrz objektiv Spielbergem řízené kamery je drama obyčejného člověka - otce, který bojuje o holý život svůj i svých dětí. Cruise prakticky nezmizí z plátna a tak uvěřitelnost a tím i celé vyznění snímku stojí a padá především s ním. A Cruise obstál na výbornou a podal svůj životní výkon! Na hrdinství a patos či patriotismus není místo ani čas, neboť celý snímek je prosáklý strachem a zoufalstvím. A tak to má být :-) Hlavní devízou filmu je opravdu hustá atmosféra, kterou jen podporuje způsob vyprávění – vidíme a víme jen to, co vidí a co se dozví hlavní hrdina. Z toho vyplívá, že o „logice“ či „dírách ve scénáři“ se nemá cenu rozepisovat. „Nelogičnosti“ v jednání mimozemšťanů se dají hodit na lidskou neznalost mimozemských zvyklostí či vesmírného kontextu (vždyť jen kolik nepochopení vzbuzují u lidí po celém světě politická rozhodnutí, a to jsou politici nezřídka pozemšťané!). A navíc - například informace o strojích se dozvídá divák spolu s hlavním hrdinou od spekulujících uprchlíků. Nemá tudíž smysl své spekulace stavět na spekulacích.
Good.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.