OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Kompaktnejšie ako sólový debut, ale aj tak dosť slabota na najkrajší mužský hlas na svete.
Dost nevýrazné, ale třeba hned první song je moc pěkný.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Michael Kiske na tomto albu poprvé opouští vody nejen metalu, ale i rocku a vrhá se do míst, kde se cítí evidentně nejlépe - do pomalejších písní podpořených tu houslemi, tu rovnou celým orchestrem a občas i nějakou tou zkreslenou kytarou, nejčastěji však španělkou. Pro heavymetalové fanoušky s dýní na správném místě (na krku) je to velká ztráta. Nebyla by to ovšem škoda v případě, že by to bylo dobré album, ať už jakéhokoli žánru. Bohužel až na pár momentů neobsahuje deska nic zajímavého. R.T.S. je nejhorší počin, kterého se Kiske zúčastnil - o to víc zamrzí, že se jedná právě o jeho vlastní tvorbu. Kiske je vynikající interpret, jako autor, až na pár světlých momentů z dob minulých, bohužel silně pokulhává za těmi, kteří si ho (naštěstí) sem tam s přemlouváním přizvou právě k té interpretaci.
Michael Kiske,je můj nejoblíbenější zpěvák a podle mě taky jeden z nejlepších metalových zpěváků vubec.Proto jsem si také pořídil tohle album.Sice to bylo po velice kvalitním Instant Clarity,trošku zklamání,ale i tak je to dobré album.Michael kiske jde svojí cestou,nejde mu o oslovení mas,je prostě svůj a tohle album to jen dokazuje.Příjemny poslech.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.