OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Velmi zaujimave dielo ktore mi vsak dalo riadne zabrat. Ale stalo to zato. Uz predosla fosna Section X bola velmi zaujimava a toto je este o bodik lepsie.....super
ljůbím to vela...
-bez slovního hodnocení-
BT mam moc rad. U tohohle alba mi trochu vadi, ze texty jsou tam spis kvuli zvuku. Jinak je to parada. Shuffle teda ale nepouzivam.
Opět výborné. Je tam vše co od pana Finna čekáme a tak obdivujeme - atmosféra, hudební nápady. Má to sílu. Opět dobrá ruka při volbě zpěváka.Tohle CD je ale velmi těžké porovnávat s předchozími dvěmi. Ale hodnotím lehce níž
dokonalá progresivní mozaika poskládaná z 43 střípků. Zajímavý experiment, který nevyzdvihuje jen originalita ale také hudební nápln.. napěchovaná vychytávkami, sóly, parádními riffy.
parada, i kdyz milovnikum rockandrollovych pisni to asi mnoho nerekne . . . . but who cares ? :o]]]
Zpěváka těžko hodnotit,nemá zas až tak mnoho prostoru.Tak snad na další desce.Pokud tam zůstane.:) Kvalitní dílko.
velmi dobrá fošna...zatím s každou deskou téhle kapely jsem byl hodně spokojen!
Ta alba mají trochu sestupnou tendenci, pořád se ale řadí vysoko nad přůměr.
nemozem tomu prist na chut. Section X bol vynikajuci album ale toto...neviem.
souhlas s Morbem, ještě teď mám příjemné mrazení. Jen tak dál chlapci!
ufff..no po section X je toto pre mna riadne sklamanie..napada ma vselico ale popisem to asi par slovami..posobi to na mna ako jeden velky bordel..niektore pasaze stoja za to ale ako celok je to jeden velky chaos...podla mna toto sa im absolutne nepodarilo...mozno keby to spravili na viac skladieb alebo pouzili ine nosne motivy..takto je to bieda..
Pre mna trochu sklamanie. Jednak sa do tretice uz tusim nepodario najst vynikajuceho spevaka aj ked zly nie je ale hlavne to niekym vychvalovane puzzle mi tam moc nesedi. V tomto suhlasim so Strayom. Akosi je to BT ale to co z predchadzajucich dvoch dosiek robilo totalne pecky tam trochu chyba. Myslim, ze by bolo lepsie si to radsej poriadne premysliet a este nejaky ten rok pockat. Az zozeniem audio skusim ten shuffle ....
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.