OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Udo Dirkschneider = Zdeněk Štěpánek heavy metalu
Pro mě rozhodně nejlepší album v historii U.D.O. Nářez hutný jako černé kafe, tak jak ho máme ( aspoń doufám) rádi. Od začátku Man And Machine až po Unknown Traveler skvělá Solingenská bruska. A k tomu Dancing With The Angel spolu s metalovou královnou Doro. No zná snad někdo lepší album v historii U.D.O.?
-bez slovního hodnocení-
Tohle album na mě působí takovým jakoby usedlým, pokojným dojmem. Ubylo rychlosti a přibyl důraz na sbory a střednětempé melodie. Jako takové je hodnotím o něco hůře než alba předešlá (No Limit a Holy). Nejlepší skladby: jednoznačně titulní, Animal Instinct, Dancing With An Angel (s Doro), Hard To Be Honest a Unknown Traveller.
Je to vysoký standard, velmi dobré album. Jenom několik průměrných skladeb a na ty kvalitní zbytek scény v podstatě nemá. Udo je opravdu velký profesionál. Ještě tady chybí recenze na No Limits a první tři alba.
-bez slovního hodnocení-
jak napsal black...
Ale jo, standard U.D.O. Nic víc, nic míň.
Zdá se mi,že UDO od začátku své kariéry točí pořád klony na Russian Roulette od Accept,tu lepší,tu zase horší a tohle je jen další z nich.Začíná mi ta jeho tvorba trochu splývat,mohl by udělat nějakou změnu,třeba natočit klon na Restless And Wild.
asi nejlepší od UDA
UDO zde předvádí svůj standard. Bohužel ničím nepřekvapuje a i samotné nápady působí už trochu recyklovaně.
Nezbývá než souhlasit s autorem recenze.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.