OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
burn buuuuuuurn
Na to, že country absolútne nemusím, ma tento film nadmieru pobavil... Moja počiatočná nechuť bola veľmi rýchlo prebitá spracovaním a hereckými/speváckymi výkonmi...
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Zprvu snímek, který na mě příliš nepůsobil a až posléze mě vtánul. Mám rád životopisné snímky, zvláště pokud se týkají výrazných osobností, kterou Johnny Cash bezesporu byl. Nelze samozřejmě opomenout výborné herecké a pěvecké výkony obou hlavních představitelů.
Velice pekne zpracovani o hudebni legende, ktera se nesmazatelne zapsala do historie..
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Výborný film. Hlavně Reese Witherspoon mě překvapila, jak výborná herečka to je. Bod navíc za nazpívání všech písní ve filmu.
-bez slovního hodnocení-
Nebolo to zlé, ale tomuto filmu som akosi neprišiel na chuť, možno by to chcelo väčšie zaujatie pre country made in USA, to naozaj nemusím... Dá sa namietať, že Johnny Cash nie je predstaviteľom typickej americkej country music, môj dojem z filmu to však nemení. Nezdieľam nadšenie časti redakcie metalopolisu z Johnnyho Casha a jeho tvorby, pre mňa zostáva typickým predstaviteľom svojho žánru a reprezentantom doby, v ktorej v USA pôsobil. Na mňa jeho hudba jednoducho tak ako na Marigolda nepôsobí, možno je to generačným rozdielom, I dunno...
-bez slovního hodnocení-
Vcelku dobrý ,plynulý film ale zase ma vytáča tá americká povrchnosť!
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.