OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Nejhorší deska Tiamat s neskutečně špatným a odporným soundem.
Po pociatocnom nejasnom pocite musim povedat, ze Amanethes je vyborny album, nedrzi sice tak pokope ako Prey, ale to by ani nevadilo, samozrejme preklzli na album aj nejake tie hrozne piesne, mam hlavne na mysli Meliae, a potom mozno este Misantropolis, bez nich by som bodoval vyssie.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Já toho od Tiamat zrovna moc nemám, proto nemám tolik možností jak porovnávat se staršími deskami a to taky znamená, že nemusím dávat šestku, ale aspoň osmičku, protože se mi tohle album moc líbí. Je pravda, že první půlka je fakt lepší, ale to aspoň trošku vyváží Via Dolorosa v závěru. Jinak nejlepší skladby The Temple Of The Crescent Moon, Until The Hellhounds Sleep Again, Summertime Is Gone a Raining Dead Angels. Snad jen možná dvě, tři skladby vyhodit a bylo by vymalováno. Ale každopádně vynikající deska prakticky bez chyby.
-bez slovního hodnocení-
Přijde mi to jako to nejlepší co vydaly po "A deeper...". Jinak už tu bylo řečeno, že druhá polovina, resp. poslední třetina, alba je slabší...Jo a docela zaskočen, a to velmi příjemně, jsem byl skladbou "Equinox Of The Gods"!!! Možná ještě své hodnocení upravím po více posleších, nyní bych dal 7,5.
Dost jsem si tohle album oblíbil...ani nevím proč. Prostě - líbí.
Skvělé album.
První polovina alba je v pohodě, druhá už se mi pozdává míň...
Nestává se mi tu často, že bych doslova souhlasil s recenzí, jako v tomto případě.
-bez slovního hodnocení-
Hudba dobrá, zpěv příšerný.
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.