OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Kreator ukázal dvě hudební tváře a obě vyplodily jedno album nade všechny. Thrashová tvář ukázala svůj vrchol albem Enemy Of God a ta progresivní tvář vylezla na vrchol právě na albu Endorama.
Líbí se mi.
Zopar rockov dozadu som tento album pocuval do osalenia. Niektore veci mi tam rezali dokonca na Paradise Lost. Velmi podareny experiment!!!
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Neuvěřitelně uvolněné, pohodové až (v některých momentech) rockové album Kreator, které s původní tvorbou nemá téměř nic společného. Dokonce i Mille zpívá! Velmi příjemný poslech! U mně zatím nejlepší album, i když chápu, že příznivcům "původní" tvorby Kreatoru se nemusí zrovna pozdávat.
Ač (anebo právě proto že) stylově jinde, spolu s Outcast jasně nejlepší deska Kreator. Titulní skladba je asi jejich nej skladba.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Neni spatne, ale mam kacirsky nazor, ze vrchol KREATOR prisel s alby Violent Revolution a Enemy of God...navic nektere songy celkem hluche..
Muzika je to vazne dobra, plna dobrych melodii a chytlavych refrenov ale Mille Petrozza je trashovy spevak, cisty spev nie je jeho silna stranka...tento album mal byt nejaky bocny projekt kreatoru, s inym spevakom :) ale to nemeni nic na tom ze je to squelly album
Bez debat...
-bez slovního hodnocení-
Pro mě nejlepší Kreator. Před Endoramou i po ní jsme se od autorů tohoto dílka dočkali pouze "uřvané klasiky", které bylo, je a bude všude až až, tudíž není ničím výjimečným.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.