OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Po hlupostiach ako Pulp Fiction, Kill Bill... prvy film od Tarantina, ktory som dopozeral do konca.
pro mě naprosto senzační!!Tarantino je nej!!
-bez slovního hodnocení-
čakal som celkom slušný film,dostal jeden z najlepších aké som kedy videl.Ani sekundu som sa nenudil,čo sa mi už dlho nestalo..Až sa nechce veriť že Tarantino nie je vyštudovaný režisér.Sila.Fakt sila.
Souhlas s Mbody, jen budu trochu decentnější, zklamání roku, jediným plusem dobré herecké výkony některých postav (CH. Waltz a Melanie Laurent), úplně nevyužitý a utopený Pitt, plno zbytečného ťápání, vyšťavené dialogy, snažím se neřešit úplně nesmyslně vysvětlené a překroucené dějiny...
Stopercnetne najlepšie akčné kino tejto sezóny.
nemam rad kdyz nekdo vezme skutecne postavy z historie a postavi na nich uplne vymysleny pribeh. uz vidim, jak v testech z historie budou pubertaci psat, ze hitler uhorel v kine... skvele herecke vykony, perfektni gradace scen do maximalniho napeti, a clovek se u toho i dost nasmeje.
-bez slovního hodnocení-
Překonaná očekávání! Tento snímek je esence toho, co mám na Tarantinovi rád. Dlouhé, ale skvělé dialogy, při kterých se neustálé stupňuje napětí a kterým rozhodně nechybí pořádná dávka sebeironie. Špičkový výkon tradičně skvělého Pitta, jehož přízvuk, ať už v angličtině nebo v italštině, byl prostě k zulíbání. Děsím se představy, jak bude vypadat nadabovaná verze. Výkon Christopha Waltze hodnotím jako prvotřídní exhibici, která si rozhodně Oskarové ocenění zaslouží. Film, který má ambice stát se naprostou klasikou jakou je např. Pulp Fiction.
Prva polovica filmu - velmi podareny zanrovy mix v have "vojnoveho" snimku, ta druha... pan Tarantino to uz dost prevaril, no a zaver ? WTF ? Skoda, pretoze Tarantinovu tvorbu mam dost rad, mal radsej zostat pri zobrazovani podsvetia, to mu sedi podstatne viac.
-bez slovního hodnocení-
... společně s Public Enemies (M. Mann) film roku.
Dialogy propracovane do detailu, vyborne obsazeny Christoph Waltz a .... a to je bohuzel vsechno. Myslim, ze jmeno Tarantino tomuhle filmu dela dobrej zaklad, protoze jinak by to celkovy hodnoceni bylo mnohem horsi, rekl bych.
absolutne Tarantinove dno bez akejkolvek zmysluplnej linky pribehu, prihluple dialogy, absencia napadov, ktora sa zakryva otrlo brutalnymi scenami nasilia... to co skvele fungovalo v KILL BILL I+ II to je v tomto " filme roka" absolutne trapne... Ja som lahsi o 300.- CK s kulisou nechutneho hryzenia POPKORNOV a slopanim KOKOT-COLY okolosediacich takze mily Tarantino FUCK YOU UNGLORIOUS BASTARD !!!!!
Úvodní psychodrama ve francouzské chaloupce (skvělý Christoph Waltz) se "tradičně Tarantinovsky" po nějaké době přehoupne v naturalistickou "komedii" prošpikovanou charaktery - karikaturami a narážkami. Nejvíc mě asi rozesmál Pittův decentní přízuk v "arrivederci";)) http://www.youtube.com/watch?v=721VdcLKZV8 Jeden z filmů roku.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.