OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Návrat k tomu, co vždy uměli Judas nejlépe. Možná trochu sázka na jistotu, ale aspoń jim to zachránilo život. Hudebně mě to baví ale méně než Jugulator ( jsem fanda experimentů). Ale Ripper opět excelentně zapěl. Jen škoda, že byl odejit takovým způsobem. A taky ta stopáž je vražedná. Ale jinak velmi solidní práce.
mozna posledni slusny album Judas, pak uz nam ten hevik zdedkovatel :)
Owens+1bod-jinak mě to jednoduše nebaví.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
toto už je iná kávička naštastie...
Ripper Owens se rozezpíval a válí to s pardálama jak se sluší. Neříkám, že nejsem rád když se vrátil k JP Rob Halford, ale kdyby se tak nestalo vůbec bych se nestrachoval o budoucí kariéru jidášů, protože to co předvádí na Demolition, to je radost poslouchat. Kdyby bylo album o 2-3 skladby kratší, tak je dokonalé.
-bez slovního hodnocení-
Zase fantasticky Tim Ripper Owens co dodat
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Veľmi zaujímavý album.Judas Priest zase dokázali,že sa nemusia opakovať.Jasný dôkaz toho,že vždy hladeli vpred.
-bez slovního hodnocení-
Pro mě se jedná o kompromis mezi moderními (Jugulator) a klasickými Judas Priest. Přetrval moderní zvuk z Jugulatoru (i když už ne z takovými koulemi), za mikrofonem je stále Ripper, který se ale mnohem častěji "trefuje do huby" Halfordovi. Jsou zde ke slyšení klasické postupy (např. Machine Man, Devil Digger a Metal Messiah). Pohříchu zde chybí z klasických alb fantastická sóla :(( Moderní stránku symbolizují např. One To One, In Between, Subterfuge či Cyberface. Nelze ani opomenout slušné pomaláče Close To You a Lost And Found. Pro mě nejlepší songy: Hell Is Home, In Between, Cyberface a Metal Messiah.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.