OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Nejměkčí a paradoxně ne příliš sladké a naproti tomu velmi rockovo/bluesově přímočaře orientované.Prostě progres by HIM,i když někomu může znit moc písničkovitě a neatmosfericky.Ale já řikám proč ne,jednou za diskografii.Skvělý vokál a velmi chytlavé věci obsahuje totiž i tohle cd.Velmi dobrá práce
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Soundtrack k umyvaniu okien, riadu a k defenzivnej jazde autom.
Možná to bylo tím že sem čekal druhý Venus Doom ale první poslech mě docela vyděsil ale po více posleších musím konstatovat že to vůbec není tak zlé jak to prvně vypadalo
Po vynikajícím a nezvyklém Venus Doom jsem čekal průser - u HIM tomu tak totiž po Razorblade vždy bývalo (střídání slušného alba a průseru). Mé očekávání však bylo naplněno je z poloviny. Návrat k písničkovosti jsem čekal, ale vyložený průser to není. Je to na HIM průměr (6,5 - 7 bodů). Hlavní slabinou je střídání povedených songů (In Venere Veritas, Scared To Death, Accoustic Funeral nebo Like St. Valentine) se zhovadilostmi (Im The Arms Of Rain, Shattered Wit Hope a zejména závěrečnou The Foreboding Sense ...). Takže ve výsledku HIM vlastně překvapili (nejen pěkným obalem), ale i tím, že album není vyložený průser :)) Proto o 0,5 bodu navíc, než si album vlastně zaslouží :)
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
v pohode
Nejlepší album HIM
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.