PRVNÍ HOŘE - Achtung, Sultan!
MInule jsem zase kecal. Tohle je totiž další dokonalá deska tohoto úžasného tělesa. Radost tohle poslouchat. Už zas.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Nic extra, ziadna velka zmena oproti poslednym dvom album...velmi prijemne ma prekvapila skladba CONNECTED...to ako tam sepkaju ´Open these soul cages, fill my blank pages ´ to je pasaz ktora len tak rychlo neomrzi...nemusi to byt zas vzdy len uzasna rychlost a ukrutna tvrdost v podani RAGE aby to cloveka silou mocou bavilo...takychto napadov keby je viac tak som nadmieru spokojny...
-bez slovního hodnocení-
Mám pro ně prostě slabost. Kromě skvělé muziky musím ocenit jejich inteligentní a příjemné vystupování vůči fanouškům.
-bez slovního hodnocení-
Za Empty Hollow 10 bez debaty. Zvysok albumu 8 bodov a vlastne okrem skladby Hellgirl mi tam vsetko sedi. A vobec by mi do buducna nevadilo ak by kapela nahrala dalsi album v pokludnom style Connected-ta skladba je proste uzasna-aj ked ma len 3 minuty ukazuje vsak ze Rage maju stale potencial nahrat nieco ine.....
DJ Hooya to vystihl přesně... dalších slov netřeba
Je to poněkud jiné než předchozí album a je to i o něco lepší (ne o moc). Na jednu stranu famózní suita Empty Hollow a skvělá Savior Of The Dead, na stranu druhou např. Hellgirl či téměř celý závěr alba. Rage ubrali na hutnosti (kromě zmíněné Savior Of The Dead) a tempu, ale na druhou stranu se nabízí úvaha, jestli neubrali moc. Jak už jsem napsal mockrát (nebo párkrát), Rage jsou v ranku nadprůměr, ale už poměrně dlouho chybí na jejich straně moment překvapení, což kompenzují nejen hráčskou zručností, ale zejména servírováním toho lepšího (i když již několikrát slyšeného) ze své bohaté diskografie.
Je to chytlavé, inteligentní, melodické a při tom ještě dost tvrdé a hlavně je to Made in Rage!
zial,len dobre album,nic viac
... jestli náhodou ten DJ Hooya neumí číst myšlenky. Víc psát nemusím
výborné album
Rage jsou na scéně opravdu výjimečný úkaz. Vydali TOLIK alb, TOLIK kvalitních a stále to baví jak je, tak i mě. V poslední pár deskách se dalo vycítit, že se tvorby začíná probojovávat častá nemoc klasických metalových dinosaurů – rutina. Minulá "Carved in Stone" tímto byla prolezlá, byť se ještě celkem hezky poslouchala, docela dost. Od nové desky jsem takto čekal variaci rutiny na rutinu. Ovšem již od prvního poslechu jsem věděl, že Rage jsou zpátky! Z nové již 19. desky totiž nejde cítit kolovrátek odfláknutého ražení jako právě na předloňské řadovce "Carved in Stone", ale svěží kapelu, kterou baví skládat, hrát a předat posluchači vydatnou porci toho nejlepšího ze své tvorby. K písním samotným – úvod alba je fantastický! První 4 písně jsou Rage ve svých nejlepších letech, hitoví, zpěvní, bezchybní! Nakažlivé refrény, šlapavé tempo, vzletné melodie, všechno, proč jsem si tuto partu už dávno zamiloval. S příchodem páté "Empty Hollow" a jeho čtyř dílčích částí se slova stávají pouhým prachem. Tuto nádheru v přehrávači omílám snad po třicáté a stále se prožitku, který mi předává, nemůžu vzpamatovat. Opravdový geniální masterpiece, který tu nebyl od "In a Nameless Time" a který mi totálně rozbořil žebříček srdcových písní by Rage. "Empty Hollow" se usídlilo na stupínku nejvyšším a pochybuji, že ji někomu v nejbližší době přenechá. Pro mě nejlepší čtvrhodinka v celé historii této kapely. Po repríze tohoto skvostu přichází kvalitativní zvolnění, kapela jakoby si sama uvědomila, že nic dalšího podobně dobrého nahrát nemůže, proto servíruje další "rejdžovské" vypalovačky bez výrazného vybočení. Na jednu stranu to trochu zamrzí, na stranu druhou stále si drží svou úroveň. A tak to pokračuje až do konce, který reprezentuje unylý a přitom milý cajdáček "Through Ages" s navazující ulítlou riffovačkou v podobě "Tomorrow Never Comes". Suma sumárum: Je opravdu neuvěřitelné, že Rage stále drží fazónu. Neznám moc dalších kapel, které by se na scéně po takřka třicetiletém hoblování a množství personálních změnách stále mohli zařazovat mezi špičku. V mém případě je potíž s bodováním. První 4 písně tak 8,5/10, "Empty Hollow" až její repríza 10/10, zbytek 6,5/10 ... Průměrně to dává nějakých 8,3 a jelikož mě Peavyho trio skutečně potěšilo, budu zaokrouhlovat nahoru a těšit se na další výtvor, pokud to tedy s tím "Tomorrow Never Comes" hoši nemysleli vážně.
Vyborne album
-bez slovního hodnocení-
ku koncu uz zacina album troska nudit avsak v globale je to vydareny kusok...dobra doska
MInule jsem zase kecal. Tohle je totiž další dokonalá deska tohoto úžasného tělesa. Radost tohle poslouchat. Už zas.
Trochu prog rock/metalová exhibice. Toho tydlikání a hračičkování je místy opravdu hodně. Ale tito Švédové umí i příjemné melodie a přirozeně plynoucí pasáže, takže jim to předvádění odpustím. Ostatně, když na to mají, tak proč se trochu nepředvést, že?
Žijeme ve zlatých časech českého thrash metalu! Takové období hojnosti prostě nepamatujeme. Kapely na nás chrlí v horším případě dobré, v tom lepším (i v tomto) desky výborné a my si čvachtáme jako ten pověstný manža. Více v recenzi, teď si třepu palicí.
Švédské duo se na svém dalším albu ještě více vzdálilo postrockovým kořenům a dá se tedy tvrdit, že jejich hudba odplavala do specifické formy indie rocku, který se opírá o robustní kostru shoegaze. Opět slušné album.
Další švédský power metal, kterému vlastně nelze nic vytknout. Dobří zkušení muzikanti, kvalitní produkce a chytlavé melodie. Komponování dle osvědčeného mustru, přesto to dokáže zabavit. Dám tomu ještě pár poslechů a poté zapomenu, že to kdy existovalo.
Nepřístupná a temná blackmetalová deska, která spolu s disonantní nervozitou nabízí i death/doomové nálady. Dostat se tomu pod kůži není snadné, ale odměnou je lavina emocí. Střídmá stopáž navíc ukončí ta "muka" dříve, než by to člověku urvalo hlavu.
Sofistikovaně maluje, točí vtipné filmy, v MORTAL CABINET zanechal výraznou stopu, ze Slavíka ho vyhodili, páč jeho světem je hardcore rap. A je z Rumburku, což leccos vysvětluje! Když šel pro talent, Marty si nabral hrstě. Zase ho ukázal, zpíčenec jeden.