OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Nesuhlasim s recenziou, podla mna zatial jednoznacne najlepsi album tohto roku (ale aj nova anathema je spickova). Ak by som nedal Ihsahnovi 10-tku, tak potom ma akosi nenapada komu z "black", alebo "avantgarde black" sceny by som ju dal za tento rok (popripade aj 2009)...
-bez slovního hodnocení-
...takovej lepší ihsán...těším se v létě na songy od emperor...
viz avenue
Celkovo ma to bavi tak na osem a pol... dost dobra doska
-bez slovního hodnocení-
ihsahn...dlho dlho nic...a potom vsetko ostatne...
nektery mista jsou za 10, nektery jsou zase takovy krecovity jak se pise v recenzi, za 6. davam stred 8. Vynikajici intro na kytarku, a zbytek prvni skladby taky hezky, On the shores, After, Undercurrent - je potreba vypichnout, hodne povedeny
"On The Shores" 10/10, zbytek desky 7/10.
Opravdu povedená deska, kterou poslouchám už nějaký ten týden. Nechybí na ní mnoho skvělých momentů a instrumentálních vychytávek. A hlavně je zde ke slyšení krásný Ihsahnův zpěv, který svůj projev zase o něco zdokonalil a je samozřejmě ozdobou desky. Nejlepší skladby: The Barren Lands, After, Frozen Lakes On Mars či Undercurrent.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Nenáročná a snadno přístupná deska, kde jsou výborné momenty střídány se slabšími, díky nímž materiál nebezpečně zavání unylostí a po více posleších i nudou. Věřím tomu, že Ihsahn si stále vybírá oddechový čas a ještě něco pořádného natočí.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.