OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
...po menšom útlme u mňa spokojnosť ..
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Anathemu jsem přestal sledovat po Judgement, prostě mě přestala podobná hudba na čas bavit. K tomuto albu jsem se dostal víceméně náhodou. Duch Anathemy zůstal zachován. Album mě dojalo přesně tak jako svého času Silent Enigma. Krása, přestože, striktně vzato, úroveň zpěvu chvílemi stále ještě nedosahuje úrovně instrumentální složky, nebo mě to dostalo snad právě proto?:) Edit 22.1.2012 Devět je málo:). Totálka
-bez slovního hodnocení-
Nečakané prekvapenie v podobe skromného albumu s obrovským emočným potenciálom. Koncertný zážitok iba potvrdil moje pocity. Apropos Marillon - to čo mám rád v ich hudbe nemusím zákonite hľadať aj tu. Nová doska Anathemy je prosto o niečom inom. Niekedy krása spočíva práve v jednoduchosti.
-bez slovního hodnocení-
Pred koncertom 8,5, po koncerte 9,5 a s ohľadom na celú tvorbu a jej smerovanie 9
nudny happy-go-lucky kvazi prog rock... ked chcem kvalitnu a hlboku muzicku v tomto zanri bez vahania vzdy siaham po MARILLION, to je skutocne umenie...
asi nejslabsi album (neberu v potaz hindsight a nejake vyberovky) ale porad charakteristicka anathema, par fajn skladeb, neurazi i kdyz casto kyc, coz meli predtim dost pevne na uzde... ani koncert na tom nic nezmenil
Pred koncertom 8,5b Po koncerte 9,5b Edit: kašlem na to. Desat ako vyšitych. Neuveritelna doska, Anathema sa definitivne stava jednou z mojich uplne naj kapiel!
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.