OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Zajímavá zkouška. Velmi experimentální album, které není na první poslech. Je to naprosto pompézní, obrovské a neskutečně vlezlé. Ale možná proto je to tak dobré album. Rozhodně povedený experiment. A Tony zpívá pořád lépe.
-bez slovního hodnocení-
Sonata už na Unia ukázala,že umí vyjít ze své powermetlové ulity velmi dobře a tohle album v hledání nových obzorů pokračuje,je ještě mohutnější a barevnější a skvěle se poslouchá. Místy je výpravnost opravdu bohata(Deathaura,Breathing),ovšem nezapomíná se ani klasické skladby(Flag In The Ground,Dead Skin) Vynikající nahrávka,rozhodně nejvyzrálejší v karieře,trochu jen škoda roztahaného konce,jinak by v diskografii kapely apelovala na místo nejvyšší..
-bez slovního hodnocení-
Dost složitá a jiná deska, které jsem tak trochu nepřivykl, i kvůli změně úlohy kytary.
-bez slovního hodnocení-
Nakoľko bola ´Unia´ podľa mňa šitá horúcou ihlou, očakával som priemerný album. Našťastie som sa dočkal plnohodnotného melodického metalu ktorý ma znovu nechal v neistote čo príde ďalej...
Jediné díry vidím uprostřed alba -> totiž breathing /OTŘESNÉ/ a zeroes /těžký průměr, vadí mi zkreslený zpěv/. Jinak placce nemám moc co vytknout, Deathaura je opravdu nejlepší skladba SA vůbec. Konečně album, které se vyrovná skvělému debutu.
Šupa deska!
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.