OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Mi to přijde celkem slušné a zvuk poměrne dobrý na dnešní poměry (in na poměry 2015).
Pár skladeb by tam nemuselo být, ale jinak velmi dobré. Super zvuk i ty bicí vraždí:)
-bez slovního hodnocení-
tahle deska šlape výborně, nejlepší skladby : jdu za svou vírou, až mě všichni naserou, tak vejdi
Souhlas se shunda. Törr bez Henycha prostě není Törr. To, co předvádí tady, je hrůza hrůzoucí. Nemám ve zvyku kritizovat, ale pánové opravdu vydali své absolutně nejhorší album. Nejsem žádný fanoušek Henycha ( existuje milion lepších zpěváků i basáků), ale mám strach, že Hereš si z toho udělá svůj Alkehol 2. Pokud míní vydávat takováto alba, tak to ať raději skončí. Česká hudba sice příjde o legendu, ale ta se aspoň nebude hudebně trápit.
-bez slovního hodnocení-
Taky jsem myslel, že to bude větší průser. Je to vcelku poslouchatelné až na několik výjimek. V rámci ČR lehce nad průměrem
Ota Hereš už nikdy viac...z legendy TORR sa stáva jeho obchodná značka.
Já myslím, že to není zase takový průser, jaký jsem očekával po přečtení recky. Zvuk je sice takový zvláštní, hlavně šroťák, ale v globále není špatný. Musím ovšem říci, že se mě to líbí více, než Vlastův projekt. Tempus Fugit je třeba super song, trošku to evokuje Dimmu mixnutý Inkvizitorem, ale dobrý :-).
Už jsem to psal na Abyssu, a nebudu to psát znovu, album je naprostá ztráta času...Mrzí mne to, že takto dopadl právě můj velmi oblíbený Torr. Je to ohromná škoda! A ostatním snad už konečně dochází fakt, že Torr je prostě (i) Vlasta Henych. Ať už se nám to líbí, nebo ne. Bodově samozřejmě ale hodnotím jen toto album a muziku na něm, i když samozřejmě subjektivně. Hrát dnes umí kdekdo, ale...
-bez slovního hodnocení-
Ťažký priemer, ale zase žiadny prepadák....Viac ale ani omylom
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.