OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Kvalitny album
Veľmi kvalitné dielko.
-bez slovního hodnocení-
Takto vypadá pravý hudební návrat mistra Michaela Kiskeho. Žádný Helloween, žádný Place Vendome, ani nic podobného. Tohle je dokonalý mix všeho, co Kiske představuje hudebně i vokálně. A naživo to má ještě větší koule, což všichni letos mistrně předvedli na Masters Of Rock.
Vydarene, ale dost rychlo ma to omrzelo.
Kiske je fenomenální zpěvák. Bohužel je (až na výjimky) bídný skladatel a tak záleží, kdo mu bude skládat repertoár. A tady mu to po mnoha letech vyšlo víc než dobře. Debut Unisonic je tak od Instant Clarity jeho nejlepší deska. Krapet záludné je, že zpočátku může odradit - jednak prvních několik skladeb je to nejslabší co na albu je a druhak je to (ač se to nezdá) náročnější na ponoření se do alba. Některé skladby tak proto pomalu rostou a rozvíjejí se z jakoby nenápadných a nezáživných věcí do úchvatných rozměrů. Nejlepší skladby: Star Rider, King For A Day, Over The Rainbow.
Velmi prijemne odsypajuci hard/power/speed metal starych germanskych harcovnikov, ktori to skratka VEDIA; Kiske ma prekvapil , je v dobrej hlasovej forme. Tento kalkul vysiel , styridsiatnici si mozu spokojne vypiect tuto melodicku naloz v uhanajucom aute na D1 :-)
vyborny album, nakoniec vsetok ten humbuk okolo tejto kapelky nebol nadarmo... Place Vendome zmixovany s Gamma Ray, kazda skladba sa moze pochvalit vybornymi melodiami a Michi samozrejme tomu celemu divadlu nedostizne kraluje, to je hlas a technika na pohladanie - ak by si este odpustil to otravne vibrato a ten podivny intonacny premet na konci tahanych vysok, ked zakolisa o poltona hore a dole pred ukoncenim frazy, tak to bude uplne dokonale...:)
Velke sklamanie. Skutocne tento produkt je predany len cez Kiskeho pretoze hudobne to je tuctovy hard and heavy ktory zahra kazda duha kapela....len ten Kiske tam vycnieva. Ale to je vsetko.
-bez slovního hodnocení-
Sex s vlastnou rukou je 1 000 krát lepší ako ktorákoľvek skladba na tomto albume.
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.