OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Dobré překvapení.
Pamatuji dobu, kdy se na Manowar přísahalo. Doba je to sice dávno minulá, ale tento album na ní dává (aspoň částečně) vzpomenout. Bezesporu je to nejlepší deska od Louder Than Hell. Obzvlášť musím vyzdvihnout zpěv. Eric Adams je hlasově jedním z nejcharismatičtějších zpěváků v ranku Heavy Metalu, což na této desce opět s velkým přehledem potvrdil. Za poslech tato deska rozhodně stojí.
-bez slovního hodnocení-
Výborné album. Navíc, Ericovi to pořád skvěle zpívá. Dost dobrá sóla. Pestrost ala Manowar mi taky sedí:). Basa neva - progres:)). Těším se na další desku.
-bez slovního hodnocení-
Po předchozím albu mírné zlepšení,ale stále to podle mě nedosahuje kvalit 80 a začátku 90 let.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
niesom fanda, ale...da sa to pocuvat...
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
No že by se nám Manowar konečně probudily? Po předchozím navýsost epickém a skvělém ( říkejte si co chcete) albu GOW přichází s albem plným návratů. Jenomže tyto návraty podle mě Manowar zachrání prdel. Kapela vydává své nejklasičtější album od dob Kings Of Metal,tedy období, kdy ještě za něco stály. Konečně hrají Heavy Metal bez ozdůbek, cingrlátek a podobných hovadin, navíc s únosnou stopáží. Neříkám, že jde o nejlepší, ale určitě jedno z nejpřekvapivějších alb roku 2012. Manowar mě vždy budou štvát se svojí Gay image ( nemám rád umělou kůži), ale i tak vydali na své poměry nadprůměrný materiál. Jen tak dál.
No Battle hymns ani Hail to England to není, ale slušně je připomene, hlavně Born in a Grave, ta se vážně povedla, bravo chlapi.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.