OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Po dlhšej dobe som sa k tomuto dielu vrátil a baví ma to rovnako ako keď som to spoznal. Celkovo ide z albumu veľká pohoda a uvoľnenosť. Aj keď speedových skladieb je tu viac než dosť (taká Babylon s vynikajúcim sólom alebo Arrows Fly - nakopnutá speed metalová vypalovačka s poriadnym drajvom) celé je to poňaté s veľkým nadhľadom. Skladateľ Tobias mal opäť nápadov že by ich mohol porozdávať aj ostatným kapelám a tak žiadna zo skladieb ako je to u neho dobrým zvykom nezaostáva. Je tu cítiť aj veľká inšpirácia starým dobrým hard rockom a tak skladby Land Of The Miracle a Holy Shadows nevyhnutne musia pripomenúť zlaté 80. roky. Z ďalších skladieb spomeniem hitovú Headless Game ako stvorenú pre koncerty, vynikajúcu pecku The Unbeliever a oslavný 14 minútový epos Theater Of Salvation v ktorom sú zhrnuté tie najsilnejšie momenty na albume. Perfektná práca. Záverečná akustická balada už len potvrdzuje výborný výkon kapely.
Jejich nejlepší deska
Babylon naj pecka od Edgy, Land of the Miracle krásna balada, zvyšok až na poslednú skladbu vcelku vatička...
-bez slovního hodnocení-
NEJ Edguy, vo tom žádná .. \m/
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Horsie nez Vain Glory Opera. Trochu stereotypne. Piesne mi splyvaju. Ale titulny song sa podaril. Aj zopar dalsich.
Nářez pro mé uši! Fakt moc pěkný.
no jeden z vrcholov ich tvorby
Nejlepsi album Edguy. Babylon, Headless Game, Land Of The Miracle (taky jsem si okamzite vzpomnel na Savatage), Theater Of Salvation.. nezapomenutelny skladby. Zdroj inspirace vic nez jasny, ale kdyz je to lepsi nez original - proc ne.
Dodnes jasně nejlepší album EDGUY, obsahující jejich nejzásadnější skladby (a vlastně jedny z nejlepších, jaké se v tomto žánru urodily) - monumentální Theater Of Salvation (předzvěst "metalové opery") a úchvatnou gradující baladu s vrstvenými vokály ala Savatage Land Of The Miracle.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.