OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
...no to je album,asi chcú zožrať všetky popové ceny v norskej grammy...nadával som,ale postupom času je to docela dobré,koho by bavilo drťiť ten black do konca života?
-bez slovního hodnocení-
Na "Satyricon" se dá dívat dvěma způsoby. Buďto tak, že Satyricon vydali desku, která se stylově moc neliší od jejich předchozí tvorby (což může být ve světle Satyrových proklamací o několikaleté pauze, potřebné k nalezení nového zvuku a redefinování tváře kapely, pro někoho zklamání). Není revoluční ani avantgardní, nešokuje, nepřináší nové postupy ani nálady. Není ani příliš tvrdá a hitová, aby se dala použít jako podmaz k lyžování nebo mytí nádobí. Optimističtější pohled se nabízí člověku, kterému se líbí směr, kterým se kapela vydala na "Volcano". Je zřejmé, proč se Satyricon rozhodli zvolit eponymní název. Nová deska zachycuje doposud v nejvyšší míře kapelní "flavour", esenci všeho, čím jsou Satyricon. Díky syrovému a jen decentně zkreslenému zvuku lze pít jednotlivé tóny, v cestě mezi procítěnými hrábnutími do strun a posluchačovým uchem, mezi Frostovým dynamickým bubnováním a vaším ušním bubínkem je, na rozdíl od běžné produkce, minimum překážek. Satyricon natočili nejvíce bezprostřední metalovou desku posledních let. Zachycuje ducha kapely, je nečekaně melodická, naprosto geniálně instrumentálně podaná. Ambiciózní, ale ne megalomanská. Nechce jen bavit, ale i předat něco, co jinak než hudbou předat nelze. Satyrovy výroky o možném naznačení směru nikam se nevyvíjejícímu black metalu byly na místě. Jeden bod strhávám za stále patrné rezervy v kompozici (dlouhodobý problém kapely, bohatě vynahrazený ostatními kvalitami).
nem je to zle, ale ani nic extra...
-bez slovního hodnocení-
kvoli Phoenix dam nieco dole....ale inak dost kvalitny album
-bez slovního hodnocení-
u mna sklamanie urcite som cakal viac
-bez slovního hodnocení-
Satyricon natočili další kvalitní album patřící na samotné čelo žánru.
-bez slovního hodnocení-
....veľmi rozporuplná nahrávka...množstvo skvelých nápadov v zápätí utopených v totálnej nude....najviac ma hnevá jeden fakt:,,taký muzikantský potenciál aký v sebe skrýva ,,mančaft" Satyriconu utopiť v tejto šedej priemernosti je trestuhodné".Stále ešte dávam nahrávke šancu...ale.....momentálne veľké sklamanie...
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.