OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Starej dobrej Blakie! Jeho projev mě vždycky dostane! Deska je moc dobrá!
cuduj sa svete, toto je prvy album od WASP, ku ktoremu som sa dostal a vobec to nie je zle... i ked poznam len malo trapnejsich veci, ako ked sa k tazkemu rockerovi na stare kolena dostane jezisko...
Prekvapivo vynikajuca fosna. Skutocne prisaham ze taku paradu som fakt necakal.
Výborný hard and heavy album. Silné motívy, vydarené refrény, plná priehršť nádherných sól a melódií. Jasné vrcholy v podobe Scream, Miss You a záverečnej Golgothy, ktorá mierne pripomína Queenovskú Show Must Go On. :) Návrat strateného syna ku kresťanskému životu je zaujímavý a mám pocit, že gospelová atmosféra albumu pridáva potrebnú celistvosť a súdržnosť. Moje prvé stretnutie s tvorbou W.A.S.P. Možno za iných okolností by som dal o čosi menej, takto to bude za 8,5.
Konečně je tady nové album Blackieho party, hodně potěšilo. Doufám jen, že to Lawless nepřežene jako Křížek a nestvoří emerický damiens...
viac ako priemer
Asi najlepší album od legendárneho The Crimson Idol, a to je už čo povedať. Skutočne skvelá práca Blackie!!!
Uvodna Scream je prevarena voda uvodnych skladieb poslednych 2 albumov. Crazy resp. Mercy....ale nastastie zvysok albumu sa nesie v paradnej atmosfere. Last runaway paradna Miss you, Fallen under ci Slaves of the new world order maju svoju kvalitu. Hero of the world opat trosku cerpa s minulosti. Uvod ako kopirka skladby Demise z Neon Godu 2......ale to je u (nielen) Blackieho normalka a mne to nevadi. Zaverecna Golgotha opat cerpa znamou melodiu (ja tam pocujem Show must go on) a pocuva so to naramne prijemne. Velmi dobre album a dufam ze dalsi nevyjde o 6 rokov.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Golgotha mi urobil neskutocnu radost. Po slabsiom Babylone dlhsia pauza jednoznacne prospela. Hlavne Blackieho hlas je v neskutocnej forme a to bude mat 60 !!! Aj ked jasne nic nove ale ja od kapiel typu Wasp, Maiden, Helloween,Saxon ci Judas necakam nic nove. Album tocim uz 3 tyzdne a som velmi spokojny!!!
Mily album...neurazi, poteší
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.