OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Obrovská nuda, nič čo by ma zdvihlo z kresla alebo prilepilo oči k obrazovke. Strašne preceňovaný film.
Určite jeden z tých lepších vojnových filmov, musím ešte pozrieť vo väčšej kvalite.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
..neskutočný bullshit plný toľkých historických nepresností, že to je niečo neskutočné. Ten pol bod navyše, je za niektoré efekty a reálne Spitfire.
takmer dokonálé. k realistickosti mi chýbala predsa len aspoň troška krvi. Chápem, chcelo to byť PG13 ale predsa...
Země, voda, vzduch. Postavy, postavy, psychologie postav, vztah k postavám. Příběh, scénář. Hovno! Půl milionu chlapů na pláži, na jednotlivcích absolutně nezáleží. Trilogie se uzavíra. Gravity - Mad Max - Dunkirk, Dark Knight Rises - Mad Max - Dunkirk. Nasrat!
.. Nolana žeru, ale tohle jde mimo mě ..
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Najlepsi film co Nolan natocil a najlepsi film co som za posledne mesiace videl
Sel jsem na to jen kvuli jmenum Nolan a Zimmer, valecne filmy me nebavi a tento, i kdyz je udajne jiny, me v tom jen utvrdil.
Viděl jsem to zatím jen jednou. Pocity jsou smíšené. Estetická válka podle Nolana? Vizuální obžerství? Spielberg (Ryan) i Malick (Tenká červená linie) se mi líbili prostě víc. Pokud se jedná o hudbu, méně by bylo asi více. Některé scény skutečně mohly vyznít banálně a nic by se nestalo. Dynamika mezi touhou přežít a snahou nějak pomoci (o ničem jiném film nebyl!!) ovšem fungovala na jedničku. Vzhledem k tomu, že efekt velkého plátna skutečně zafungoval, hodnotím nakonec kladně. Jo, i vyznění je sice polopatické, ale dobré. Právě nezištná pomoc stála u zrodu "nové morálky", která později tolik pomohla.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.