OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Jo takhle by měl vypadat mainstream:)
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
opat sa nam potvrdzuje, ze najdolezitejsim clenom metalovej kapely je vzdy bubenik... Trivium feat. Alex Bent #2 je dalsia krasojazda a my sa tesme, ze aj moderne ponaty metal ma v dnesnej dobe co povedat... uz to samozrejme nie je taky wow efekt ako na Sin, tato doska je vsak vyrovnanejsia a trufam si povedat, ze aj lepsia... PKD by mal radost...
-bez slovního hodnocení-
Vsetko dobre
Veľmi dobré.. až prekvapivo dobré :)
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Títo floridskí frajeri mi opäť raz robia radosť. Po excelentnom predchodcovi "The Sin and the Sentence" (2017) bola latka postavená veľmi vysoko, TRIVIUM ju ale podliezli len veľmi tesne a metaforickú reťaz z predošlej recenzie sa podarilo udržať na mieste. Alex Bent opäť čaruje za škopkami, podporený salvami hutnej Gregolettovej basy a (ako vždy) fantastickou gitarovou prácou Heafyho a Bealieua, ako v riffoch, tak v sólach (najmä druhý zmienený). Drtivý riffový začiatok IX/What the Dead Men Say, hitparádové chuťovky Catastrophist a Scattering the Ashes, tvrdé nakladačky Amongst the Shadows & the Dust, Bending the Arc to Fear či malý flashback do čias "Ascendancy" The Defiant + prijateľná "vinylová" stopáž = ďalší parádny zárez na palube. Špička súčasného metalového mainstreamu!
-bez slovního hodnocení-
Kdo by to byl řekl, že po 15 letech bude kapela na svým vrcholu. No a Trivium to zvládli. Samozřejmě k tomu velice pomohl A. Bent za bicíma, protože ten, co tam předvádí, to ani není možný. To album má všechno, najde se tam špetka z celé jejich předchozí tvorby + je tam navíc ta vyzrálost. Jo, takhle to má vypadat!
Trivium to zvládli a potvrdili vysokou formu. A Alex Bent je pán zabiják. Bez něj by byli poloviční. Jen tak dál!
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.