Bradavky, cecíky, struky, dudlíky, maznice… Zajímavé významy najdete, vyhledáte-li si anglické slovíčko NIPPLES ve slovníku. O to více mne zajímalo, jaký hudební obsah je zabalen v rokycanském projektu stejného jména, který založily dvě baskytaristky s vizí vybudovat hudební projekt založený na dvou basových linkách. Z počátečního záměru mít ryze dívčí skupinu však sešlo a po menších personálních rošádách se sestava ustálila na dvou baskytarách, které obsluhují ženy, jmenovitě Australanka Senta a baskytarista elektro-chemicko-metalové kapely SUN.HAS.CANCER Antcha, odkud je i bubeník Radek. Kytary se ujal taktéž zkušený Honza Mašata, obhospodařující strunné nástroje ve většině rokycanských skupin a zpěv obstarává ex-řvoun zaniklého hard-corového živlu JADE WAH’OO Honza Šváb. Se zvědavostí tedy vkládám disk do šachty CD mechaniky a vyčkávám věcí příštích.
Co zaujme na první skladbě je celkový feeling, který evokuje RED HOT CHILI PEPPERS - silná basová linka, houpavá rytmika, rozverná trilkující kytara. Jen osobitý zpěv Honzy Švába, který vzdáleně připomíná ukňouranější verzi Johnatana Davise z KORN, dodává celku zcela jiný odstín. Druhá písnička s názvem „Leave“ v sobě nese mnohem více špíny, tak říkajíc grungeové. Je o něco tvrdší a dává lehce vzpomenout na ty nejdrsnější doby PEARL JAM, jmenovitě například jejich skladbu „Evolution“. Stále tu ale mnohem jasněji vystupují basové linky, kdy jedna basa disponuje zpravidla o poznání hlubším zvukem a druhá je spíše kovově-vyvýškovaná. Tato souhra je zřetelně slyšet ve skladbě „Special Feeling“ nebo na začátku „Line“. Ačkoliv je spolupráce obou baskytar celkem zajímavá a rozhodně oživující, domnívám se, že by toto duo mohlo být ještě prokomponovanější a jistě by tu šlo vymyslet mnohem nápaditější basové divočiny. Zajímavým zpestřením jsou i celkem hojně využívané baskytarové efekty.
Emotivní hlas zpěváka Honzy Švába dodává celé skupině na určité osobitosti, jeho zdrsnělé kňourání sune celou skupinu od řízného funk-rocku k HC. Nevýhodou je, že jeho hlas má tendence sklouzávat do prapodivných (zřejmě asi i úmyslných?) falší, které nemusí být každému uchu právě příjemné. Tyto nedostatky nastávají hlavně při protahování některých tónů, na jednu stranu to dělá jeho projev v určitém směru originálním, na stranu druhou by bylo vhodné si položit otázku, jestli je to dobře či špatně. Nespornou výhodou jsou rozervané emoce, jimiž je hlas prostoupen a které dodávají NIPPLES bolestně schizoidní příchuť. Celkový zvuk je na to, že nahrávka byla utvořena v domácím studiu, na velmi vysoké úrovni, nechybí ani určité zvukové domalovánky, například počátek skladby „Special Feeling“ budí dojem, že se nese z jakéhosi orezlého zastaralého ampliónu. Celkově vzato, jde o zajímavý projekt, který by mohl postupem času dozrát do šťavnatého a velmi chutného hudebního sousta.