Jako reklama na malinovou šťávu vypadá obal včetně bookletu (mimochodem povedeného) nového alba bratislavských nesmlouvavců ABHORRENCE. Předchozí zásek jménem „Burial Of Evil“ potěšil svým tahem na branku a zručnou instrumentací. Po dvou letech, již bez kytaristy Mikity, se Slováci pokoušejí o totéž. Co upoutá hned jako první, je kromě již zmiňovaného krvavého artworku krystalický zvuk pocházející ze šaľského studia Moonset Paladis. Samotné hudební směřování doznalo jen minimum změn. ABHORRENCE napevno zakotvili v metalcoreových vodách a nadále dokazují, že zde se cítí nejlépe.
Na „The Blood Of Hatred“ registrujeme ještě patrnější snahu o přímočařejší přístup. Ubylo vyhrávek či sólíček a dopředu se nekompromisně tlačí hlavně riffující kytary a neúnavná rytmika. Sekané tempa a stopky jako z učebnice metalcoreového hoblování, uřvaný vokál někde na pomezí hc štěkání a growlingu přednášející klasické texty o těžkém životě v současném světě a máme zde dokonalou žánrovou nahrávku. Jednou z její největších devíz je, že odsýpá ve velmi rychlém tempu a že z ní sálá nefalšovaný zápal pro věc, kterým ABHORRENCE bezpochyby disponují. Pozitivum bych viděl i v poměrně skromné stopáži, která o něco málo přesahuje délku 20 minut. Přesto mi však oproti „Burial Of Evil“ něco chybí. Snad přeci jen menší celková variabilita aranžmá, což je důsledek již zmiňované snahy o větší přímočarost. Jakoby část původního organizmu kapely s odchodem Mikity odumřela.
ABHORRENCE však stále nepostrádají potřebný tah na branku a v rámci naší scény máme co dělat se špičkovou žánrovou nahrávkou vyšperkovanou výbornou produkcí.