OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Těch nachmelených komentářů tady je koukám víc:-)
Nehrál to bylo akorát období, kdy jsem skoro vůbec nehrál a asi nebudu vracet protože nových titulů v todolistu je furt hodně. Teď jsem domlasknul Star Wars Jedu: Survivor a vrátil se k ne úplně tak starému Days Gone.
Hodila by se funkce "Odstranit nachmelený komentář" :-) OK.
rip: Každopádně neskutečná hra, kterou jsem si chtěl hned po těch 100 hodinách zahrát znovu a jinak. Jestli se můžu zeptat, hrál jsi Vampire the Masquerade: Bloodlines? Poněvadž tam je ta velká replaybility dle upířího klanu, který si vybereš, je to od tvůrců původního Fallouta. A zároveň je to cool hra jak sviňa, třeba už jen kvůli tomuhle songu od Ministry, který udělali speciálně pro tu hru, jdeš tam do nočního klubu a hraje to tam, ještě třeba Lacuna Coil https://www.youtube.com/watch?v=v6Eh7PV0h84&pp=ygUfbWluaXN0cnkgdmFtcGlyZSB0aGUgbWFzcXVlcmFkZQ%3D%3D
//:-]
Po dvou letech opět vyzývám jenage ke změně ikonky. Jinak mě to stojí strašné peníze za nákupy nových monitorů. Děkuji za pochopení.
Já si to zase nedovedu představit bez Shadowheart, takže jsem jel Lae'zel, Shadowheart, Astarion a můj wizard a byla to celkem pohoda.
Bovool: jj moje oblíbené aranžmá bylo Karlach, Lae'zel vpředu, muj ranger/beastmaster s vvvolaným medvědem nebo vlkem a dobrým lukem řešící vše na dálku a na čtvrté pozici jsem točil ostatní postavy.
Karlach byla při soubojích dobrá, ale ještě lepší byla Lae'zel, která měla někdy i šest tahů za kolo s velmi dobrou trefou.
Karlach je druhá taková, ty dvě postavy mě bavili nejvíc z těch všech companionů, co dostaneš hned na počátku - taková holka do nepohody - ale to je supr, žes to hrál bez ní, já si zpětně nedokážu představit, co bych bez ní dělal ona byla hlavní "tank" při bojích.
Jojo, v druhém průchodu už s ním hraju, stejně jako s Karlach, kterou jsem napoprvé taky zmasakroval hned při prvním setkání. :)
Jenage: jeho backstory je jedno z nejzajímavějších
Já hrál první průchod za Dark Urge a na začátku jsem se připravil o Galea, když vystrčil ruku z portálu a já mu ji usekl. Celou hru jsem ji měl v inventáři a čekal, jestli se Gale ještě objeví, ale nic. :) Naštěstí moje hlavní postava měla stejné povolání jako on.
m_h: Tak to jsme měli dost jinak. Mě Karlach shořela na molu v přístavu BG. Ale byl jsem s ní až do konce. Rafaela jsem zabil a královsky se bavil u té soubojové hudby, ale Prince jsem obětoval, Lae'zel byla smutná, ale překousla to, Emperor i Willův otec mi nakonec přežili, ale o fous a stejně tak Jaheira. Minsca jsem nakonec shodou okolností měl ve finální partě, když jsem šel na poslední boss fight.
Myslím, že by mě to také bavilo. Tahovky jsem z duše nenáviděl, pak ale přišel Fallout a můj postoj se změnil.
Bohužel. Poslední nadupané pc jsem vlastnil ve svých devatenácti letech, ale pak jsem přesedlal na konzole a zůstal u nich do teď. Nejsem maniak posedlý detaily, rozlišením a super grafikou. Dnes dávám přednost hlavně pohodlí a v tomto ohledu mi konzole více než sedí. Baldur vychází na konzole bez české lokalizace a právě proto si jej nikdy nezahraju. Jasně, na základní úrovni angličtinu celkem ovládám, ale tak rozsáhlou změť textů potřebuji mít zkrátka přeloženou.
Možná se stane zázrak a čeština, na které se snad stále pracuje, vyjde i na konzolích, ale moc tomu nevěřím.
Jinak moc pěkná recenze.
spoilery ...
hral som za drow/rouge/ assasin - na normalnej obtiaznosti, takze v poho zabava bez nekonecnych zasekov.
dost ma iritoval chybajuci tutorial, kedze nepoznam d&d a orientovat sa v pripade gala v kuzlach bolo peklo.
mal som par failov - zomrel willow otec, zomrela jaheira -> musel som zabit minsca.
cervov som si nedaval, netusim, ci to ma vobec na nieco vlyv na konci, ale emperor/ balduran bol od zaciatku manipulator, kt. sa nedalo verit :-). rovnako rafael bol nedoverihodny, takze som sa rozhodol ukradnut kladivo (zabit rafa) a oslobodit princa. co sa samozrejme nepacilo emperorovi a zduchol na stranu elder braina. drahy princ po oslobodeni skonstatoval, ze niekto musi byt mindflyer, takze som sa prihlasil a v tom sa ozvala karlach, ze ona aj tak musi zomriet a rada prijme premenu. v epilogu som sa dozvedel, ze sa nikdy necitila tak ziva, ale aj ta premena ju zmenila, moralne cisto pojeda mozgy a dalej zachranuje svet od lotrov:-).
ten epilog vobec nemuseli dorabat, kazdy si vytvoril priechodom vlastny pribeh - nerozumiem negativnym ohlasom ohladom konca.
tazke rozhodnutie - bolo tazke sa rozhodnut, co urobit v ktorom poradi, lebo ocividne na tom zalezalo :-D.
najlepsi akt bol jednoznacne 3 - aj napriek nizsim framom v meste.
akurat neviem, ci vobec niekedy budem mat cas to prejst ako dark urge :-(.
m_h: Mám pár dotazů ...jak Ti dopadla Karlach? Za jakou rasu a povolání jsi hrál "svojí" postavu? Jak ses stavěl k rozhodnutí "rvát si další červy do hlavy"? A nad kterým rozhodnutím jsi nejvíce váhal? Bojoval jsi s Rafaelem? Díky :)
- ak mati radi dragon age inquisition, tak vam sadne aj baldurs gate 3
- prve vysokorozpoctove crpg od dragon age (witchera hrate len za 1 postavu, kt. neviete zmenit)
- v hre je vela moznosti, ako riesit problemy, co vedie k nevyvazenosti, ale na druhej strane je to zabavne
- nenarazil som na ziadny vyslovene hlupy (side)quest
- hru budu patchovat najmenej rok :-D
- prvy priechod skoro 100 hodin, na druhy nemam cas
- vela obsahu vedie k fragmentacii deja - ak nezoberiete do party niektore postavy, neotvoria sa vam siedequesty vysvetlujuce dej. ak mate vacsinu postav, neviete kam skocit v akte 3. vsetko dolezite v hre je naozaj vysvetlene, ale musite spravit spravne volby.
- plac nad nedorobenym koncom karlach nie je opravneny, len jej rozumne ukoncenie pride pravdepodobne len cez jednu, nie jasnu, volbu odpovede a este ju musite mat v party.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek