OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Koukám na datum a dochází mi, že tady vlastně byla legrace odjakživa. Fakt masakrální recka a ještě masakrálnější hodnocení. Tvl, ze které planety tu všichni jste. Tedy sorry, Ó, božští!
autor clanku by sa mal zahrabat..
...aj ked respektujem jeho nazor...samozrejme s nim vobec nesuhlasim....iba s tym,ze je to nieco uplne ine ako stare albumy....rozhodne nie horsie alebo nechutne...je to ine,ale je to skvele...clanok je uz pekne stary a dalej ho nebudem komentovat...ale Kataklysm maju prave teraz na idealnu fazonu a uz sa moc tesim na ich vystupenie na No Mercy feste...a In The Arms Of Devastation je este o trosku lepsie ako Serenity a to je uz co povedat....proste pre mna urcite najlepsia hudba...a mam rad vsetky albumy,kazde trochu inak...svojsky...tak metalu zdar páni..
Dimebag: Maurais v současné době působí v DECHRIST.
Drums
Takže abych se i já vyjádřil, mně osobně se zdá Martin Maurais rychlejší než Duhamel.Nevím proste Duhamel mi nejak k srdci nepřirostl.A co se týká diskuzí o autom. bubeníkovi,tak jsem byl na pár koncertech a co tam přádváděl Maurais byl nezapomenutelný zážitek, takže myslím že o automatu nemůže být řeč !!! A když už jsem u toho nevíte náhodou nekdo kde ted Maurais hraje ???
Osobně můžu říct, že mě žádný album od Kataklysm neoslovilo tak jako Serenity In Fire. Konečně mi tahle kapela začala něco říkat. U jejich starších alb bych v pohodě usnul i ve dne. Tohle je konečně řádně nakopnutý a má to slušnej zvuk.
Sice neznam moc podrobně dřívejší tvorbu, ale tohle album sem si oblibil, pro mě jasná 8mička. Kanadská řezničina, akorát že těma sekerama třískaj do dřeva trošku melodičtějš než dřív: )
And there is only one guarrantee :o)
Noisy:
Já osobně nejsem vůbec proti aby i takoví Kataklysm nasávali vlivy, ono ani v Kanadě se tomu neubráníš.Ani nechci říct že slyšeli Amon a použili náladu, nebo postup, spíš prostě vlivy se na hudebníky valí na kacích ze všech stran a docela je chápu, že se chtějí někam vyvíjt.Pokud je to svojský směr ; což opravdu je ; pak nemám výhrad a skalní fans by si měli uvědomit, že mohli zůstat u stylu slyšeném na The Temple of Knowledge a vysávat ho dodnes.Pak by sklízeli až pohrdání, jaké jsem si dneska přečetl v diskuzi pod novými COF.Otázkou tedy je zda pro pravost a fans zůstat tak, jsek se kapela stane slavnou, nebo zůstat kapelou a hrát hudbu, kterou hrát chci, baví mne a mám skrze ni co říci.Asi tak.Super album dle mě. 8,5/10
G.H.Magus: jo máš pravdu, ty Amon Amarth sedí, otázka je pouze v tom, jak tuhle podobnost kdo ocení. Já z toho moc nadšenej nejsem ale chápu, že spoustě lidí se to musí líbit. A „For All Our Sins“ určitě není sračka, jen mi u KATAKLYSM nesedí, ale přiznávám, že to může být můj problém :-)
Test me... :o)
NO.Takže se asi všichni shodnem jenom na jediný věci.Stejně jako ostatní kapelky okolo, který sme měli rádi takový jaký byly, se i Kataklysm vyvíjejí a buď se mi to líbí nebo ne.Doteďka sem byl nejvíc vyřízenej ze Sorcery a i když je tohle poněkud "řidší", přebíjí to Sorcery v jinejch směrech.A kdo řekne že For All Our Sins je sračka, jen proto že to není jako Temple, tak je pozér.A kdo je viděl třeba na FOR tak ví že to není automat :o)).A kdo má rád dokonce třeba black tak si i může myslet, že ten ječák je prostě dokonale anihilační:o).Tečka.Mimochodem já tam (Tragedy I preach -for ex.) dokonce slyšim Amon Amarth ;-)
Hehe, já sem si taky nejdřív myslel, že to je automat, protože to je něco neuvěřitelnýho např. v Blood on the swans...
Martin je fakt třída...
SORRY HOSI NEW DRUMMER BYL SUPER PRES RAFEK TO BYLY SLEHY JAK PRASE.MOC BY ME VSAK ZAJIMALO CO BYLO TAK UCHVATNE TECHNICKYHO NA KOPACICH MAX DU HAMELA???ON JE TO JAKO KDYZ FURT CTU NEKDE NECO O TRIGGRECH ALE NIKDO ASI PORADNE NEVI JAK TO FUNGUJE....
jsem čouda :-)))) jistě že to nebubnuje Maurizio Iacono, ale Martin Maurais :-)
Louis: kdepak automat, Kataklysm si vždy zakládali na ďábelské práci bicmenů, Duhamel byl svojí rychlostí proslulý a nikdo, kdo ho viděl hrát živě, by si netroufl ho obvinit z výpomoci techniky, a Maurizio Iacono už s nimi nějaký ten koncert taky odehrál, já to sice na vlastní oči neviděl, ale veškeré ohlasy mluví jasně, utluče prý minimálně to samé jako Duhamel :-O
ee, zadny automat. na no mercy festu predvadel divy
Já myslím, že je to dobrý album, plynule navazující na tom, co se (nám) líbilo na "Shadows And Dust". A že už to nikdy nebude jako "Temple..."? Jo, to holt je osud. A Noisy, nenech se tím bubeníkem tak uchvátit, podle rychlosti úderů soudím na dobře nazvučený automat:-)
.......
zzzz
je to dobry jen ti kterym nepridou nove riffy tak teply a radoby spiritualni jako na temple tu sirej blahy...
kataklysm proste slapou :) ze je to pro nekoho tezce tribeny vkus a iq rana podpas je nabiledni :Y ale o tom to opravdu neni
temple je fajn ale radsi ho neposloucham protoze nechci zjistit jaka je to z dnesniho uhlu pohledu sracka :) takze misto pasivni nostalgie je treba si tu temple srajdu pustit a pssst now
damien silverwing: Názory na poslední desky KATAKLYSM jsou prostě různé, ten tvůj ti neberu, stejně jako si nenechám já brát svůj. Ty píšeš, že mají KATAKLYSM „svůj naprosto nezaměnitelný a zkraje velmi snadno identifikovatelný ksicht“, můj názor je, že právě tenhle „svůj ksicht“ poslední deskou definitivně ztratili – to je můj názor se kterým klidně nemusíš souhlasit. Ostatně jsem čekal více podobně rozhořčených reakcí na svou recenzi :-), a zamrzlý v roce 1996 myslím nebudu, já si pamatuju jaký je dneska datum :-)
Furt ty samy riffy 8-/
GENIÁLNÍ recenze !!!
Tak takhle blbou recenzi jsem už dlouho nečetl...autor vlastně říká, že se mu to docela líbí, ale MUSÍ to prostě zkritizovat, protože to není originiální, furt ty samý riffy a tak dále, blablabla...Jasně, KATAKLYSM nejsou žádní inovátoři, ale mají svůj naprosto nezaměnitelný a zkraje velmi snadno identifikovatelný ksicht. Zvuk je podle mě úžasnej, heavy jako Devy, dynamickej, prostě paráda. Originální to vážně není, ale strhující a vysoce energeticky výživné tedy rozhodně. A není to vina KATAKLYSM, že někteří jedinci jaxi zamrzli v roce 96, u jejich tehdejší tváře, a nejsou ochotni akceptovat dřevorubeckou evoluci. Podle mě je to paráda !
Nemehlo...
Ses nemehlo SLAAVku, dyt je to picovina jak remen!!! Ale lidem z Antitrendu je treba odpoustet. Smíchat At The Gates, Dying Fetus a pár brnkaček, nasypat až hrůza triggerovaný kopáky a tvarit se, ze na sedmy desce delam neco originalniho, to je dost ubohy na kdysi tak dobrou kapelu. Jo kdyby se to nejmenovlo KATAKLYSM, tak to mozna je lepsi prumer, ale takhle? Vzdyt Mauricio sipe jak po pulmesicni angine! Nemit toho sypacího machine-bubenika, tak se tam místy vůbec nic nedeje - presneji receno nikdo tam chvilemi nic nehraje... no ty vole!
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek