UNDERDOSE - TILT
Slovenský Seattle nie je Prešov, ale Nitra. Toto je naozaj špičková domáca nahrávka a ak aj neexistuje škatuľka ako dark progressive grunge, tak album TILT ju práve vytvoril.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
ved hovorim ze je to do pohody....
Je tu někdo, kdo už Score viděl?
..já Score slyšel a mám z něj až nebezpečně podobnej pocit Octavariu....že by koncepce dělat živáku v duchu studiovek.....zase mě to neudrželo u poslechu,abych se nezačal nudit..moc přehledný..ale potešl mě výběr Under a Glass moon,stejně jako dvě raritní novinky,tam to sou DT jak je mám rád.......jen výjimečně sou některý skladby obohacený o něco novýho(Octavarium,My Spirit Caries on)....ale instrumentálně vše dokonalý,odcela sem se bál že po některých průhlednějších postupech z 8V začne kapela malinko jebat techniku,nestalo se..zvlášť Mike je učebnicovej.....Orchestr se mi zdá být zbytečnej,hraje prakticky jen to co bylo na studiovkáck(6DOIT,Answers),případně něco málo přidá(8V),někdoy něco víc(Metropolis),ale všechno se omezuje na již známý plochy,nic moc nových motivů třeba jako na S&M..masivní zvuk orchestru prospěl snad jedině pořádně Sacrificed Sons,Vacant mi přijde v týhle úpravě docela zmršenej,aspoˇten klavír kdy by se přidal,protože orchestr to hraje nějak divně,spoustu melodií se nedala v orchestrálním podání rozšifrovat a nemyslím,že by to byl uměleckej záměr.....
....kolem a kolem....pro mě nejmíň zajímavej živák s Jordanem
score je do pohody, nie ze by som nemal vyhrady, ale moze byt....
dádo všem BAN, včetně toho novýho štramáka co má vkus jak dreckusův nejoblíbenější větrák
*sú
*sú
*sú
*sú
Jasné to sý Portnoyove texty. Score som počul iba v Headbangeri FM, takže neviem...
ozzy: Ty texty spunktoval Mike P.? Jinak jak se vam zda Score? Slysel, resp. videl nekdo cele?
Third Horseman
Tak hlavne texty Mikea Protnoya sú osobné viac než dosť. (Glass Prison, This Dying Soul, Root Of All Evil)
Tvrdit že DT nevyjadřují emoce je podlemne hloupost...Při Finally Free mi doslova běhá mráz po zádech (Na DVD Live scenes...to zabíjí)
A Jamesovy kožené gatě zabíjí dvojnásob
Ozzy
Tak je. Kým Images...stále fascinujú - napriek tomu, že tam spieva James...:))
Vzdyt DT maji spoustu velmi procitenych songu, plnych citu, osobnich zpovedi (dokonce bych si myslim, ze vlaste cela jejich tvorba je jedna velka osobni zpoved). Na druhou stranu zpusob interpretace nemusi vyhovovat zdaleka vsem, to je pravda...
Metalwarrior
Po pár rokoch zapadne väčšina celkovej hudobnej produkcie.
Pal
Chápem Ťa... Na mňa zas - zvlášť tie novšie - veci od DT pôsobia depresívne (čo mi vyhovuje, veď nie som popikár) a pri väčšine ci čísel mi naskakuje husia koža (z pôžitku), čo je zaiste môj problém. Ide len o to, že títo "strojoví matematici" sú už pre svoj charakteristický zvuk a štýl príliš originálni, príliš uplatňujúci osobitý umelecký kánon na to, aby výsledok ich tvorby bol zahrnutý pod pojem gýč... (Tým nechcem povedať, že všetko, čo stvoria musí byť dobré.) Je zaujímavé, že aj Yes boli v sedemdesiatych rokoch označovaní za robotov bez srdca.
JJ. Matamatika to sú Meshuggah. :O)
Pro me maji DT v rock/metalovem poli jednoznacne specifickou polohu, s nikym si je nespletete a rozhodne nezapadnou po par letech jako vetsina metalove produkce...
Rozhodne bych nerekl, ze DT nic neobjevuji, v dobe kdy zacali bylo podle me takto podane spojeni rocku/metalu a instrumentalnich vylomenin neco skoro dosud neslyseneho. Jasne ze skladaji podle ucebnicovych postupu (jinak by snad ty tuny motivu ani slozit nemohli), ale nemuzete jim uprit cit pro dobrou melodii (byt obcas utopenou) a zajimave riffy, co se kompozice tyce, to uz panacci obcas prehaneji. Rozhodne byxh nerekl, ze je to bez emoci, vykalkulovane a srovnani s Devinem, no nevim...
Slovenský Seattle nie je Prešov, ale Nitra. Toto je naozaj špičková domáca nahrávka a ak aj neexistuje škatuľka ako dark progressive grunge, tak album TILT ju práve vytvoril.
Jednočlenný projekt Kanaďana Jocelyna Galipeaua už dlouho vzývá raně osmdesátkový heavy metal a v současné vlně zájmu o kovové retro může být jeho nové album zajímavým tipem, pokud ovšem snesete, že umělcův pěvecký výkon dokáže občas mírně zatahat za uši.
Pro mě zásadní objev na slovenské scéně a to nejen v neotřelých nápadech, ale i v přístupu k tvorbě v rámci black a death metalu. Korunováno skvostným zvukem ze studia Pulp. A ano, máme v tu zpoždění v tom objevování. Asi rok.
Má to niekoľko dobrých nápadov, ale celkovo mi tu chýba akákoľvek ambícia. Je to celé uponáhľané, miestami aj dosť blbučké, herci žiadna sláva - skrátka taká spotrebná hororová jednohubka. Za návštevu kina to nestojí. 5/10, možno 6/10.
Naprosto unikátní slovenský projekt tematizující aktuální společenská i politická témata. Hudebně založený na žánrové hravosti kombinující alternativní rock, mathrock, jazzové elementy i postpunk.
Kytarista HIPPOTRAKTOR Sander Rom se svou druhou skupinou prezentuje zvláštní rockovou alternativu s nervózní atmosférou a funky prvky. I tvrdší a melodické polohy se objeví. Možná jen pro omezený okruh posluchačů, neboť to smrdí inspirací Mike Patonem.
Mexická odpověď na AMARANTHE. Je to trochu ostřejší, v základu více do deathu, téměř bez čistého mužského zpěvu a méně chytlavých melodií, ve kterých má zase navrch Mörckova parta. Ale je to dobré.
Vložit diskusní příspěvek