OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
https://www.youtube.com/watch?v=ZQlezBTQBrM
Trym to vie...
2017 Brutal assault.... Teším sa :)
hudobné monštrum!
Doteraz sa snáď nikomu nepodarilo priblížiť odkazu Emperor tak,ako tejto kapele.
Obskúrne mystérium a intergalaktická hrôza...
https://www.youtube.com/watch?v=3rPkCImoTXY
...to snad nemyslíte vážně?...
Napadlo, ale nevím nevím. Nevypadá to tak moc.
a napadlo tě taky, že to přesně takto zazpívat chtěl (i když i tak je to naprosto v pořádku)?
No on ale občas fakt je:))
Poslechni si to, když se snaží vytáhnout vokál fakt do výšky. Jasně, jsou to už fakt dost náročný vejšky, ale je fakt, že někdy mu poněkud hlas selhává. Ale bojuje s tím. Musím říct, že třeba proti Ozzymu na koncertech má ještě obrovskej rozsah:))
A především já si radši poslechnu vokalistu se zajímavým svébytným projevem co ve výškách občas ujíždí než nějaký strojový vyumělkovaný hlas, který je technicky precizní, ale jinak totálně bezbarvý. Proto mám rád třeba Quorthona a nemám rád Tarju (i když tam je plno důvodů).
to allegor - \"Jináč mě ale vždycky pobaví názor nějakého hudebního experta, že Emperor jsou rozladěná muzika intonačně vedle a bordel.\" Mně pak taky pobaví číst, když třeba někdo napíše, že je Ihsahn vedle jako sviň :)))))
Jináč mě ale vždycky pobaví názor nějakého hudebního experta, že Emperor jsou rozladěná muzika intonačně vedle a bordel. Zpravidla se jedná o fanoušky takových jako Metallica ( jinak nic proti ní), Manowar, v horším případě pak Nightwish:))
Zrovna dneska jsem jeden takový četl. To jsou fakt pecky patřící do zlatýho fondu blábolů o hodnocení hudby. A nejlepší argument: Posloucháte to, protože v tom je ten váš Satan:))
Nejvíce v závěru čistého zpěvu, tzn. "Though, I know not what will burn", kde je skutečně újezd "jak prase" a pak chvílemi před recitátem.
O Emperial Live Ceremony se ani nebavím, tam třeba v "Ye entrancemperium" ujíždí "jak sviň". Což samozřejmě nic nemění na tom, že Emperor rules a bez Ihsahnova hlasu by to prostě nebylo ono, stejně jako např. bez Plantova zejména na živácích občas dost falešného zpěvu by LZ nebyli LZ.
ale to je jen Allegor, on hodně věcí slyší trochu jinak
neslyšel jsem nikdy jedinou nahrávku, kde by zněl Ihsahn falešně. A to ani na živácích.
"místy uši rvoucí Ihsahnovu faleš ve With strenght I burn"
skutocne by ma zaujimalo, kde
Heh, zrovna With Strenght I Burn jsem si poustel, kdyz jsem sel dneska mestem, uzasny zazitek :p
Tak mě tahle deska zase rozsekala. 9,334/10, čistě subjektivně tedy 10/10, ale když mám hodnotit objektivně jednu z mála věcí co v muzice celkem objektivně hodnotit jde, tak musím přeci jen těch shnoffovských 0,666 strhnout za místy uši rvoucí Ihsahnovu faleš ve With strenght I burn.
Musim povedať,že mne sa ta zrucanina pači,je taka tajuplna!Hlavne ten prechod v strede vzadu...Vyvolava to v človeku rôzne temne myšlienkove pochody...Do toho ešte fajna-temna hudba...Emperor je genialita-moja srdcovka večna!
Ano, je tam zajímavé skloubení románského oblouku (zřejmě využití tohoto stavebního prvku v období pozdní gotiky), pozdně gotického a paláce a nepochybně přestavěných renesančních oken (za povšimnutí stojí interiér záchodu nalézající se vlevo nahoře)..vytváří to zajímavou atmosféru, byť se stavba tváří stylově čistě..teď ještě přihodit pár ovcí..a dojem je dokonalej!!
http://z.about.com/d/goeurope/1/0/4/X/lux_7.jpg
Tak to mám, bylo to tohle. Z nějakého důvodu se mi to hrozně líbí, hlavně ten průchod.
Našel jsem to nějak před google. Byl to nějaký hrad zřícený, kde ale ještě byly klendby a tak.
Podla mna to bol tento hrad:
http://www.draculascastle.com/
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek