THE CURE - Songs Of A Lost World
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
ů = alt 0249 :-)
"květinová alternativa v rodine dústojníka lidové armády?!"
Rád píchám do vosího hnízda. A to se mi povedlo. Kdyby ste všichni, jak se vehementně zastáváte kritiků a milovníků alternativy (na metalových stránkách!?!) se se stejnou vervou vrhli tedy proti těm, kteří již x let otravují naši hudební scénu! Naopak, posíláte jim hlasy do Zlatých slavíků a podobných nechutných přehlídek mrtvol a polomrtvol. Takže si na Gotta nestěžujte.
Ano, nedostatek úcty. Sám sem byl kdysi poučen. Jako malý fakan jsem kdysi s kamarádama skotačil a pokřikoval známý protirežimní popěvek:"Karel Gott, Karel Gott, potřeboval na záchod. Na záchodě obsazýno, tak to pustil do kalhot." No a paní co šla kolem nás střelhbitě seřvala:"Okamžitě toho nechte, vy malí nevychovanci! Pan Gott je Národní Umělec!!!!... no a od té chvíle o Gottovi jen v dobrém.
Jo a Fakíre. Nezapomeň pozdravovat do Litvínova, když už tam vážíš cestu.
Malý dovětek
Nechci, aby vznikal dojem, že si kapel / hudebníků, kteří stáli proti systému nevážím... Naopak. Lidí, jako byl např. Mejla Hlavsa, Vladimír Merta atd. si vážím velice, protože ve své podstatě nikdy nebyli apriori úmyslně političtí, a přesto si šli za svojí ideou. Jenže tihle lidé zpravidla, narozdíl od "velkých hrdinných bigbíťáků", kteří pak občas mají plnou hubu zaprděné revolty (která se klidně mohla omezovat na opravdu úsměvné "donquijotárny"), dokázali svůj hudební přínos obhájit i po revoluci a nežít z pochybné podstaty jakýchsi "zásluh", o kterých tady fakir tak patetickým tónem píše.
Otázkou je, proč kapely bojovali proti papalášům, když dnes mají stejně omezené názory jako kdysi oni (jsi náš = nemůžeš být kritizován)... [za předpokladu, že je fakir členem oné "potrefené husy"]
fakir
V souladu s tvojí logikou: co jsi napsal, že RIPa kritizuješ? Každý trouba si hned myslí, že když zvládne abecedu, může se posmívat lidem, kteří píšou recenze :o)))
Úctu jen těm, kdo si jí zaslouží. A to že někdo objel před revolucí celé ČSSR a bojoval proti "papalášům" (jak, mimochodem?)... no bóže a co? Co to vypovídá o jeho hudebních kvalitách v roce 2005?
Chtěl bych říci že muziku poslouchám a nemám v úmyslu kohokoliv shazovat, když už se uchýlím k poněkud ostřejší rétorice, je vždy dle mého názoru opodstatněná. Kritický názor = shazování??
Report jsem se snažil napsat ze svého pohledu co nejpravdivěji tak, abych se za něho nemusel stydět. Silně se mi příčí pochvalně plácat po ramenou kohokoliv a chválit jeho dílo jen proto, že „má vobježděný celý Československo“, či „žil metalem“. To že někdo bojoval proti cenzuře a papalášům je sice chvályhodné, nicméně v reportech z rockového festivalu to dle mého nemá příliš co dělat. Nebo opravdu chcete číst reporty, které budou stát na úctě a oslavě toho, že někdo již 30 let objíždí Československo? Ačkoliv po hudební stránce již těch 30 let přešlapuje na místě a topí se ve tvůrčí impotenci? Rozdíl mezi námi je asi ten, že já hudbu poslouchám namísto toho, abych propadal tomu, že „tomu někdo věnuje všechno“. Tento přístup končí, jak to končí, kapely natáčejí stále stejné desky, hrají 30 stejně špatnou hudbu fanoušci nosí stále stejné džísky, fanziny píší stále stejné fráze a málokterá skupina od nás má materiál, který by obstál v zahraničí.
Zajímalo by mne čím konkrétně jsem Tě tak rozohnil. Hraješ v některé ze skupin které vystupovali??
Hurá na Lunetic
Velice mě mrzí, že hodně lidí dnes už neposlouchá muziku, ale neustále všechno a všechny shazuje. Tím spíš, když si hraje na "kritiky" nebo "recenzenty". Nejjednodušší je všechno pohanět, všechno je hnus jen já jsem hvězda. A co je nejodpornější, už tu není ani sebemenší náznak úcty. Ti lidi, kteří tam hráli, tomu věnují všechno. Když jsi ty ještě dělal do plínek, někteří z nich už měli vobježděný celý Československo a žili metalem a prosazovali ho proti všem cenzurám a papalášům. Že tobě se líběj jenom alternativní nesmysly, to je tvoje mínus. Nekritizuj to, čemu nerozumíš, a vrať se k tomu, na co stačíš. K Lunetic.
RIP: Vydrž - dobře se to čte.
počítač: Díky ;). Právě dopisuji čtvrtou stránku druhého dne a už mě z toho vpravdě hrabe.
K tomu Alkeholu
Ripe alespon telegraficky...pls :))) ten konec je dobry :o))
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.
Nejvíce přístupná deska GAEREA. Portugalci sice stále preferují rychlá tempa, ale materiál zároveň různě zahlazují, kudrnatí a zjemňují. A vesele do něj integrují jeden post-metalový prvek za druhým. Black metal pro masy, nicméně velmi pěkně složený.
(Raw) blackmetalový projekt z pokojíčku se vším všudy. Tentokrát za materiálem stojí osoba pohlaví něžného. Slyším za tím trochu SATANIC WARMASTER, SARGEIST, ORDER OF NOSFERAT a nebo také WINTER LANTERN. Jednoduchá, leč dobře poslouchatelná deska.
Debutové album hardcore kapely, která je složena ze členů ve svém žánru vyhlášených švédských skupin OUTLAST a VICTIMS. Dvacet minut nekompromisního nátěru brousícího až do oblasti crustu.
Vložit diskusní příspěvek