OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Já osobně "Left Hand Path" nijak extra nemusím, slyšel jsem ji později, než novější desky a už mě to prostě nevzalo. Když ENT, tak jednoznačně Rosomáčí Blues, ale vynikající je i "To Ride, Shoot Straight..." a taky do hodně jiných vod hozené "Same Difference"; i "Morning Star" mám rád.
jo, nedavno jsem si od nich stahnul demo dismebodied spirits z 91 a spokojenost, klasickej svedskej neurvalej chrastivej death :)
Na mini Crawl z roku 1991 nahral vokály Orvar Säfström z kapely Nirvana 2002, nech je zoznam vokalistov kompletný.
nerekl bych, ze jenom prvnich par alb je poslouchatelnych. Pro me stoji na prvnich mistech spis To Ride... a Morning Star. Teprve potom prvni tri alba. Zbytek diskografie uz pravda za moc nestoji, ale tak 3-4 skladby z kazdeho alba se daji poslouchat.
Asi ne...já vycházel z toho jak se o něm zbytek ENTOMBED vyjadřoval po jeho vyhazovu. Línej!
Rosenberg mi treba v Carbonized zase jako uplny bridil neprisel...
Je tam vůbec ještě dneska Cederlund? nebo Hellid? Já vim, že tam nakonec břídil Petrov zůstane jako jedinej. Nicke Andersson asi nejtalentovanější muzikant a skladatel ENTOMBED už se jim na to vykálel dávno a Lars Rosenberg byl zas prej línej břídil použitelnej se svou metrovou černou mařenou tak akorát na image.o))
Haystack neznám...
Petrova měli po 97´vyhodit, díky němu to vyprchalo, ten chlap se za 15 let vokálně vůbec nikam nevyvinul.
souhlas, i kdyz poslednich x alb uz jsem vubec neslysel..
jinak hodne me bavi i Haystack (Cederlundova bokovka), kteri vysli tusim nejak po wolverine blues, ale to je jeste mnohem vic do punku a noise rocku
Každopádně mě mrzelo, že se tam Goran Petrov vracel i když zas na druhou stranu "Wolverine Blues" se povedlo...tím to, ale pro tuhle kapelu všechno skončilo (snad ještě 97 jde) a začala se motat v nesmyslech a nenápaditejch banalitách.
jj, Dordevic byl live growler + účinkoval v klipech...
huh, to jsem netusil, ze je to tak zamotany.. kazdopadne ten vokal nema chybu, idealni kombinace punkove rozezranosti a deathovyho growlingu
dokonce si ted vybavuju nejakej klip z toho alba, kde dordevic velmi sugestivne "zpiva" :)
Stray > ,-)
Každopádně "Clandestine" je vynikající a i v rámci diskografie velkej unikát...kytary praskají jak vosí hnízda, geniální. ("Evilyn", "Crawl" - náramné).
Martin L.: Ono je to s "Clandestine" trochu složitější...psalo se v době vydání, že to nazpíval Johny Dordevič, kterej vlastně jel i to turné po "Clandestine" tedy GODS OF GRIND spolu s Carcass, Cathedral, Confessor...ale až po letech vyšlo na povrch, že Dordevič to vůbec nenazpíval a vokál obstaral dřívější bubeník ENTOMBED Nicke Andersson...současný frontman THE HELLACOPTERS. Tak si z toho vyber...:-))) (???)
dreckus > působil v CARNAGE jako basák... myslím, že byl nějaký čas i členem SPIRITUAL BEGGARS. Ovšem "Clandestine" rozhodně nenazpíval (tam zapěl bubeník Nicke Andersson). Je to celkem zajímavé, protože Dordevic byl tou dobou offi growler ENTOMBED...
A sakra, tak v tom prípade tie nové skladby ešte prerobíme, aby boli echt:-)
stray: jj, clandestine a wolverine blues jsou naprosty vrchol.. btw nezna nekdo dalsi nahravky, kde se podilel ten rvoun z clandestine (tusim nejaky dordevic)?
martin: pekelne me serete :)) (doufam ze to je konska davka motivace)
dreckus - [28.5.2006 07:14]
Lebo nás to baví, a keď naserieme božského dreckusa, baví nás to o to viac?:-)
Souhlas první 3,4 alba kvlt jak svině....pro mne však "Left Hand Path" v kvalitě až za "Clandestine" a "Wolverine Blues".
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek