PRVNÍ HOŘE - Achtung, Sultan!
MInule jsem zase kecal. Tohle je totiž další dokonalá deska tohoto úžasného tělesa. Radost tohle poslouchat. Už zas.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
úžasné, nádherné!! jaká škoda, že jsem se nedostal na ten koncert...
díky, sypu si šišku popelem
pro ripa:
jsem si ted vzpomnel na tuhle debatu (a uz se konecne dostanu ke svymu disku :), tak pastuju jeji odpovedi v originale:
EACH PERSON BRING THEIR OWN ENERGY, EXPERIENCE, AND TASTE. THIS WAS CERTAINLY THE CASE ON 'LAST SIGHT OF LAND', WHICH WASN'T REALLY A BAND RECORD - IT WAS MOSTLY MYSELF+PRODUCER TOBY DAMMIT MAKING THE CREATIVE DECISIONS, AND OF COURSE RODERICK MILLER'S TOUCH ON KEYS HAD A HUGE IMPACT, AS DID THE DRUMMING OF THOMAS WYDLER. WE 4 WERE THE CORE 'BAND' ON THAT RECORD. AND TOBY'S PRODUCING INFLUENCE HAD A HUGE EFFECT ON THE FINAL SOUND.
versus
WE DECIDED FROM THE BEGINNING TO NOT MAKE A SIMILAR RECORD AS 'WHAT'S MINE IS YOURS. THE FIRST RECORD WAS REALLY A 'BAND' RECORD, MEANING, 5 PEOPLE, DEVELOPING THEIR PARTS AND REHEARSING AND DOING GIGS, THE USUAL THINGS THAT BANDS DO. FOR THE NEW RECORD, WE STARTED WORKING ON IT WHEN THE SONGS WERE STILL UNDEVELOPED, AND BUILT IT AS WE WENT ALONG. TOBY DAMMIT HAD A VISION FOR CREATING THIS ORCHESTRATED WORLD, BASED ON HIS LOVE AND KNOWLEDGE OF SYMPHONIC PERCUSSION AND COMPOSING, AND I WAS VERY INTO THAT IDEA. I HAD 'PRODUCED' OUR 1ST ALBUM AND I WAS THRILLED TO COLLABORATE WITH TOBY, AS I'M A HUGE FAN OF HIS MUSIC.
zanrovo ako tori amos. ale skvele sa to pocuva. recenzia fakt navnadila, predtym som o ich nepocul.
JJ, tiez som ho nemohol zohnat.. vdaka aj za mna..
.
Vanvren : super dík :)
Počúvam ;) sladké a ťahavé ako med .. super
snad tady? http://sharebee.com/147d0664
však taky je dvojka B+F hodně jiná.... mnohem pompéznější a rozletěnější (kvůli aranžím), ale v zásadě jsou kostrou pořád komorní rockový písničky, narozdíl od gazpacho
.
já tohle album zběžně hledal a nemohol ho nikde najít, je to lepší než debut? A co se mě týče debut B&F se Gazpacho nepodobá skoro vůbec .
jak říká RIP, pohodový inteligentní pop.
přesně tím tohle album je, rozhodně NE to co se pod pojmem pop dnes běžně myslí - Včelka používá výborné, jemné prvky - kombinuje bicí a klavír, zpěv je také na vysoké úrovni, jen bych snad vytknul jistou monotematičnost - ale u tohoto alba to přehlídnete, protože ho projedete třikrát a bude vám stále připadat, že jste ty songy ještě neslyšeli;)
Aha nedokázal jsem si představit časový interval "asi ještě dlouho bude" - tedy asi nepůjde o 14 dní ... :) Letmo jsem četl, plus dál dalších.
rip: ehh, asi moc nerozumim.. jeste jednou - original odpovedi nepastnu, pac je mam na svym domacim kompu, kterej mi nejde a hezkou dobu jeste nepojede.
a ten rozhovor byl v zasade jen pro letmo (kdyby vysel o neco driv pred koncertem, tak by se mozna objevil i jinde v ramci pr)
zkus pastnout - možná jsme to opravdu chybně přeložil .. odkud byl ten Tvůj rozhovor (krom letma) ?
"Last Sight Of Land nebyl úplně společný počin. To byla hlavně záležitost moje a Tobbyho Dammita, který se jako producent zaměřoval spíš na „celkový obraz“."
vs
"Ten debut byl vlastně typický pro rockové kapely. Tím myslím 5 lidí, každý rozvíjející svoje party, neustále společné zkoušky a koncerty - zkrátka obvyklá rutina."
co se týče samotné producentské práce, tam je to jinak (debut měla na starosti jen dana), ale autorsky se podílelo na debutu víc lidí než na dvojce.
pastnul bych i odpovědi v angličtině, ale můj komp je momentálně dead (a asi ještě dlouho bude).
Ńebo tomu rozumím jinak? Ad cizojazyčné rozhovory: má ingliš isnt god, ale minimálně Toby a Dana mi vybíhaj i z letma - a dva je více než jeden. ?
dreckus: rozhovor jsme četl a nejsen tento - debut Dana, druhá vošna: Toby, Dana a co jsem měl možnost číst v jiných rozhovorech tak i Thomas a ten jejich berlínský zvučitel.
"což přisuzuji hlavně tomu, že na novince se autorsky podílelo více hudebníků" - naopak.
rozhovor: http://letmo.net/clanek.php?id_rubriky=3&id_clanku=306
ce: je to dost jiné než gazpacho, ale možná by se nějaké paralely daly najít
přesně tak:-)
určo seženu, podle všeho by se mohlo jednat o hudbu ne nepodobnou mých velice oblíbených Gazpacho
Jedná z tých recenzií, ktoré dokážu človeka na album navnadiť ;)
MInule jsem zase kecal. Tohle je totiž další dokonalá deska tohoto úžasného tělesa. Radost tohle poslouchat. Už zas.
Trochu prog rock/metalová exhibice. Toho tydlikání a hračičkování je místy opravdu hodně. Ale tito Švédové umí i příjemné melodie a přirozeně plynoucí pasáže, takže jim to předvádění odpustím. Ostatně, když na to mají, tak proč se trochu nepředvést, že?
Žijeme ve zlatých časech českého thrash metalu! Takové období hojnosti prostě nepamatujeme. Kapely na nás chrlí v horším případě dobré, v tom lepším (i v tomto) desky výborné a my si čvachtáme jako ten pověstný manža. Více v recenzi, teď si třepu palicí.
Švédské duo se na svém dalším albu ještě více vzdálilo postrockovým kořenům a dá se tedy tvrdit, že jejich hudba odplavala do specifické formy indie rocku, který se opírá o robustní kostru shoegaze. Opět slušné album.
Další švédský power metal, kterému vlastně nelze nic vytknout. Dobří zkušení muzikanti, kvalitní produkce a chytlavé melodie. Komponování dle osvědčeného mustru, přesto to dokáže zabavit. Dám tomu ještě pár poslechů a poté zapomenu, že to kdy existovalo.
Nepřístupná a temná blackmetalová deska, která spolu s disonantní nervozitou nabízí i death/doomové nálady. Dostat se tomu pod kůži není snadné, ale odměnou je lavina emocí. Střídmá stopáž navíc ukončí ta "muka" dříve, než by to člověku urvalo hlavu.
Sofistikovaně maluje, točí vtipné filmy, v MORTAL CABINET zanechal výraznou stopu, ze Slavíka ho vyhodili, páč jeho světem je hardcore rap. A je z Rumburku, což leccos vysvětluje! Když šel pro talent, Marty si nabral hrstě. Zase ho ukázal, zpíčenec jeden.
Vložit diskusní příspěvek