THE CURE - Songs Of A Lost World
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Všem vřele doporučuju k tomuto tématu knihu Indry Sinhy Zvířetovi lidé. Myslím, že svým způsobem říká hodně i o tomhle filmu a postoji západních lidí k Indii. Navíc je to vynikající a skvěle napsaný text.
http://kultura.idnes.cz/vylet-do-slumu-milionare-z-chatrce-stoji-dve-stovky-cesi-se-zatim-zdrahaji-1tl-/filmvideo.asp?c=A090313_172447_filmvideo_tt
co dodat...
Hnus, velebnosti...
A vetsina hercu a davovych scen vypada jako v rausi (na houbach nebo jinych veselych drogach). :)
A vkinech se tam krutě fandí. Není vyjímkou, že na plátno léta zelenina a skanduje se jako na fotbale. A především - málokterý film není muzikál:-)
whip_cz> jedine, co si mozem z mojej obmedzenej skusenosti povedat je, ze "film" je v indii vnimany ako medium sluziace uplne inemu ucelu, nez u nas :-)))
AFAIK vudre k nim dela titulky :)
Máte někdo vůbec nějaké rozsáhlejší zkušenosti s Bollywoodskými filmy? Já totiž ne a to něco málo, co jsem zahlédl, mě vyloženě odpuzuje... Mohl by někdo zasvěcený seriózně pohovořit na toto téma?
(a tým "druhým plánom" som nemyslel nejaký hlboký filozofický podtext, ale kľudne aj to, čo má vo svojich filmoch trebárs Tarantino, alebo čo bolo v Incredibles -- tá Boyleho "pocta" je pre mňa príliš plytká)
Mari> keby to bola poklona Bollywoodu, tak je to super -- bohuzial tu je Bollywood reprezentovany len Amitabhom Bachchanom, ktory sa mihne ako "symbol" na zaciatku filmu a skupinovou tanecnou scenou, ktora trva minutu pred titulkami. V zbytku filmu nie je nic bollywoodske. Mne sa zda symptomaticke, ze kriticke reakcie idu hlavne z Indie. Ak by to bola podarena pocta Bollywoodu, tak by ju ocenili aj v Indii, o tom som presvedceny.
Vudre, mas pravdu, ale vypada to tak, ze jsi necetl ani Thornovu recenzi :)
inak podla mna nie je nic zle na tom, ked meritkom oscara nie je pribeh ako taky..
slumdog millionaire som nevidel, takze ho tym neobhajujem, no ak dostane oscara film s prvoplanovym pribehom, tak to nutne nemusi znamenat nic zle (ruku na srdce, kto z nas nema film, ktory ma prvoplanovy pribeh a aj tak si ho pozrie kludne desiaty krat)
Kdyz budu chtit videt slumy, pustim si Mesto bohu a kdyz budu chtit happy end a zabavu tak treba My Fair Lady :)
Takových happy endů tu už bylo ;o)
Docela mě ten film zajímá z toho hlediska, co Boyle udělal jinak.
Vysvětlení najdeš v kurzívou napsaném dodatku Thornovy recenze.:-)
Právě s tím hypem mám trochu problém, když se nahypuje film za 150 melounů, to chápu, ale jak se jim kurva podařilo nahypovat tuhle maloprodukci, když je to taková děsná konina? :o)
Ctes mezi radky, Vitku. Nekdy na druhy plan staci zajimavy herecky vykon, 'skryty' humor, netradicni pristup atp... tady proste nic neni resp prehrsel pozlaceneho nic a nahypovane prumernosti.
Nechci ho hájit, očekávám, že mě akorát zase nasere, jakým koninám dává akademie plešouny...
Podle všeho to vypadá na až příliš prázdný film.
Já narážel na tohle:
„Milionár z chatrče“ totiž za oným vizuálom neskrýva takmer nič. Ani po opakovanom zhliadnutí som nenašiel nič druhoplánové, presahujúce rámec obyčajnej romancy o „osude“.
Návrat po šestnácti letech. Navíc víceméně autorská deska Roberta Smitha. Navazují na nejlepší kousky své diskografie a současně se zbytečně neopakují. Poslouchám to poslední dva týdny a moje dojmy stále rostou.
Bilanční a v rámci možností i moderní album zároveň. Typičtí BODY COUNT místy výrazně oživení působením hostů. Album sotva překvapí něčím neotřelým, ale dá se mu odolávat jen do prvního výkřiku "madafaká". Pak už je to zase všechno zpátky v 90's.
Faust a spol. tentokrát více přitlačili na pilu a natočili o poznání méně přátelskou desku. Více black metalu a méně zjemňujících prvků. I tak je materiál pěkně diversifikovaný, jen je méně přístupný a chybí mu ona zpěvnost, vzletnost a naléhavost.
Čistý death/doom. Špinavý, jeskynním marastem až po krk nasáklý. Ale také spíše jednoduchý, držící se jako klíště žánrových standardů bez nejmenší ochoty alespoň základně experimentovat. Co mu však nechybí, je tolik potřebná neotesanost a hrubozrnnost.
Nejvíce přístupná deska GAEREA. Portugalci sice stále preferují rychlá tempa, ale materiál zároveň různě zahlazují, kudrnatí a zjemňují. A vesele do něj integrují jeden post-metalový prvek za druhým. Black metal pro masy, nicméně velmi pěkně složený.
(Raw) blackmetalový projekt z pokojíčku se vším všudy. Tentokrát za materiálem stojí osoba pohlaví něžného. Slyším za tím trochu SATANIC WARMASTER, SARGEIST, ORDER OF NOSFERAT a nebo také WINTER LANTERN. Jednoduchá, leč dobře poslouchatelná deska.
Debutové album hardcore kapely, která je složena ze členů ve svém žánru vyhlášených švédských skupin OUTLAST a VICTIMS. Dvacet minut nekompromisního nátěru brousícího až do oblasti crustu.
Vložit diskusní příspěvek