OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Martin je fakt klassa
Opravdu zdařilá recenze. Jelikož když jsem Sabbaty začal poslouchat (mé první album bylo Heaven and Hell) pořídil jsem si The Sabbath Stones (Martina jsem v té době neznal), myslel jsem, že téměř vše zpívá Dio. Jen mi bylo divné, že je Ronni jako autor napsán jen u TV Crimes. T. Martin je fakt třída. Za zmínku stojí i projekty Dario Molloem - Cage či Giuntinim - Giuntini Project 2 a 3
Tony Martin je spevácka extra trieda.V tej dobe im zachránil krk!Škoda ,že si to aj Sabbathi nepriznajú. Vo všemožných dokumentoch ho ani nespomenú.Napr. dokument BBC. Ten chlapík si to určite nezaslúži.
Ray Gillen
@ Dagon: Ano, a hlavně ten ďábelský smích... ;-)
@ Stray: Dík za povedenou recenzi, snad jen jeden fakt a sice že Ray Gillen z BS odešel, oni ho nevyhodili:
http://www.black-sabbath.com/personnel/timeline.html#1987
http://www.black-sabbath.com/personnel/gillen.html
Po Gillenovi na tomto albume predsa len niečo zostalo. A síce niektoré backing vocals v skladbe Nightmare
Jo, kámoš mi nedávno pouštěl tu verzi Rayem Gillenem, je to někde na netu. Zní to taky sakra dobře, díky Gillenovi trochu zeppelinovsky.
Výborná recenze.
Martin je více pompéznější (Dio zase heavy). Potřebuje "nadýchanou" produkci. Na Dehumanizer si ho nedokážu představit.
Martin
S recenzí naprostý souhlas, snad jenom rozvedu že Martinův hlas je opravdu téměř totožný s Diem a nezasvěcený posluchač by si jej mohl zaměnit.
Super recenzia, už sa teším na moju srdcovku Headless Cross.
Pěkná recenze
Eternal Idol má tu krásnou vlastnost, že čím víc ho posloucháte, tím víc se vám líbí. Poslední čtyři měsíce ho nějak nemůžu vyhodit z přehrávače :-)
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek