OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Ikdyž sem byl ze začátku zklamanej, časem se to srovnalo na metě DOBRÝ album. Když sem si na netu projížděl názory na tuhle placku, někdo tam napsal obecně: "Každý album by se mělo hodnotit až rok po tom co je venku". To je dobrá myšlenka! Akorát bych jí ještě trochu upravil: "...mělo hodnotit až když vyjde další album (stejný kapely samozřejmě)". Pak se totiž všechno vyjasní. Takhle bych to viděl já.
Transmetropolitan je ich najlepsi album pre mna!! jeden z naj zo vsetkeho co som pocul:)
a ku tomuto novemu, zatial znie o mnoho inac nez tie dva predtym, pride mi ako by suicide silence mali dieta s meshuggah:D
hlavne uz nech maju koncert zase:)
Sicky: Oukej, já Ti to neberu, jen sem dal najevo,že se mi Tvá recenze nelíbí a za tim si stojim.. je to takový obecný povídání o ničem zabitý 7,5 bodama..což je pro Tebe asi odpovídající,když "..MMX beru v celkovém hodnocení jako dobrou desku."
Samozřejmě sem zaujatej,protože mě MMX sedlo dokonale,ale na "objektivní" kecy stejně nikoho nezajímaj
Jeden celkem znamy hudebni recenzent se nechal slyset, ze diskuze pod e-clankama tedy i recenzema jsou vybornym mistem pro vybiti flustrace.
Sicky, uznej ze si dneska zabranil rozvratu par manzelstvi, par spatnym onananiim a pomohl k vystuzeni nekolika per na pondelni porady.
To je rozdnodne lepsi nez najit ty spravny skatule pro nejaky nemcouri ne :-).
zase tak tragicky by som to nevidel, len štýlové škatuľky ak sa zrovna nejedná napríklad o Slayer alebo 50 Centa sú dosť ošemetné
ještě naposled se pokusím vysvětlit svůj postoj:
ptr: Ano, třetí deska v pořadí, která je proti předchozím dvěma doslova šokující
Ricardino : o tom že MMX není tradiční deathcore je celý článek
Kurt z Teplic : PSYOPUS jsou právěže již ZA tou hranicí únosnosti. WFAHM jsou ZATÍM ještě na té správné straně
btw, MMX beru v celkovém hodnocení jako dobrou desku. .. a teď se jdu zahrabat :)
To by je nejdřív musel znát i jinak než jen z wikipedie:-D
Chaos?
Jestli Sickymu tahle deska přijde na hranici chaosu, tak by si měl poslechnout cokoliv od Psyopus...
Autor recenze očividně album buď neslyšel, nebo by se měl o kapelu zajímat více. Předně WFAHM nikdy nehráli standardní deathcore (to je maximální kravina), In Shoals neprobíhalo v kolejích Transmetropolitan a hlavně: Novinka je snad nejstrukturovanějším a nejčitelnějším materiálem, jaký jsem od nich slyšel. Kapela, přestože na novince zní brutálně, má hodně blízko i k hardcoru a grindu, což dokázala na splitku z tohoto roku, prostě není to čistokrevný metalový přístup, spíše metal hraný hardcoristy nebo jak to říct. Recenze je strašná.
co říkáš, Solitary Wolfe?
Sicky
:)))Odporucil by som vypocut si nejaky normalny deathcore a potom operovat s podobnymi skatulkami v pripade WFAHM:)))
RIP : na minulých albech mu byli o mnoho blíž než na MMX, asi tak
teda nepřijde mi, že by WFAHM na jakémkoliv z alb hráli "tradiční deathcore" :)... ale to je asi věc názoru
tohle album je právěže expriment! Transmetropolitan byl ještě klasika deathcore- stavbou skladeb, kytarama, dvojkopáky atd, nijak extra album, In Shoals se toho stylu drželo ještě také.
MMX je právě v tomhle ohledu úlet jaksviň,WFAHM hrajou dost jinak, skladby se tradičnímu deathcoru dost vzdalují, je to prostě o něčem jiném
divná recenze, autor asi neslyšel tohle album, tady už se nejedná o žádný experiment, nebo něco experimentu podobného, podle mě se WFAHM dost ustálili a album zní vyrovnaně, přehledně, prostě album roku(zatím)
čím dalej tym viac si dnešne kapely davaju jebnutejšie nazvy
Generická a zbytečná recenze, kde autor evidentně neví,která bije a tak vaří z vody myspacu,wikipedie a náhodně vybraných přídavných jmen. Tohle už je třetí!! deska HArlotů,takže žádný "úlet","šokující" či "avantgarda" se nekoná! In Shoals (minulá deska) byla experimentálnější než sevřená masáž MMX.Těšil jsem se na RIPovu recenzi,doufám,že doplní několik slov.
Jinak díky, Sicky, další skvělá práce!
slovo úlet bych asi nepoužil...Transmetropolitan byl úlet, tohle na mě působí hodně vyzrále a má to hlavu a patu...a určitě se maj kam posunout ;)
aaaaaaaaaa plusove body za tricko skvelej kapely CHARLES BRONSON:)))))
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek