OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
to Luis: a není to jedno, vždyť Death je vlastně poučený Thrash
přesně
souhlas s gloakem Podle mě k tomuhle fesťáku už prostě patří moderátor.......
S lecčím lze souhlasit, s lecčím polemizovat, ale musím se zastat moderátora, který byl výborný, takhle si to představuju. Stoupne si na kraji, řekne během několika vteřin něco o kapele a bez jakéhokoliv náznaku otravnosti nebo vlezlosti zase odkráčí. Festivalový ideál. Pokud to na redaktora působilo jako Mejdan roku z Václaváku, tak to nějak nechápu.
Za Krisiun si samozřejmě sypu popel na hlavu, správně mělo být "Deathový a thrashový dvojzápřah...", ale ten death se mi jaksi někam vytratil:-(
mimochodem
ti Krisiun mě velice mile překvapili. Těším se na nové album. Hned jsem si diskografii sehnal.
Jinak mi přijde, že jsem asi jedinej, kdo na tom fesťáku byl a nenapsal o tom na nějaký webzine report:))) Koneckonců to je dobře, aspoň to udělá fesťáku reklamu.
Krisiun - pry thrash :D:D:D
Den 2
Z celé soboty stojí za pozitivní zmínku jen Equilibrium a zejména veteránští křižáci Saxon, kteří zahráli hooodně dobře.
KegroundfromBa - [14.6.2011 07:29]
Tiež čumím jak sova zo slížov.
Accept?
Mlíkaří, Krisiun (death!!!), Suicidal Angels (No a co, že kopírují? Dobře se to poslouchá a krom toho současnou vlnu thrashe nastartovali Evile, kteří jsou taky v podstatě Slayer + Metallica.) a Kataklysm jsem si užil dosyta. Rage předvedli klasiku milionkrát viděnou (avšak stále ještě dobrou), ale druzí germánští velikáni Accept byli trošku zoufalí. Ze všech headlinerů nejhorší zvuk, a hlavně ty Wolfovy pózy, to byla tragédie. Ač Accept mám rád a jejich poslední deska je víc než OK, tak takovouhle "šou" jsem nečekal. A když se jejich koncert zase rozjížděl, vždy to něčím museli zazdít (přežité sólíčkaření, silácké pózy a hlavně ten zvuk...).
a
pro mě byli absolutní vrchol festivalu Saxon. Je to srdcová kapela a musím říci, žejsem si je užil vrchovatě. Cradle of filcky - musel jsem jít po pár písních na pivko. Hrozný skřeky. Nic moc. A Sabaton na závěr byl zvolený dobře. Sice si z nich na prdel nikdy asi nesednu, ale show dobrá. Jinak ten moderátor mi tam docela sedne. Mě přijde dobrý, že mi řekne co to je za kapelu. Přeci jen některý mi nic neříkají. Mě se na tomhle fesťáku líbí, že je tam pohoda, dobrá organizace. celkově myslím, že se to povedlo.
a
ještě Arakain se umístil na tomhle fesťáku jako druhej největší vopruz. Chvílemi mi to připomínlao Michala Davida. Podotýkám, že staráý Arakainy mám moc rád. Největší mrdka ale byli Alcest, který jsem bohužel viděl. Kolega jim říkal francouzská sebevražda. Viciuos ušli, Pretty Maids - no, rychlý písničky dobrý, ale ty cajdáky byly hrozný:))
jen
k těm Accept. Já se na ně hrozně těšil, ale měli překně přebuzený zvuk a trošku mě štvali s tím, jak Marka pořád upozaďovali. Dobrý vystoupení, ale něco málo navíc mi tam chybělo.
Jinak Rage vynikající, Kataklysm a Krisiun parádní. Suicidal Anglels - nic světoborného, ale k tanci a poslechu a pár pivkům dobrý. Zbytek mě nějak moc nebavil.
Krisiun sa dali na thrash?
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek