OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
to ov42-není mě to vůbec blbé, lísky sem koupil asi druhý den po uvedení do prodeje-což bylo někdy začátkem jara a počítám, že ortodoxní fanynky sledují stránky a moc dobře věděly kdy se začínají prodávat-jejich chyba. A také pokud sis všimnul tak hodně pánů doprovázelo děvčata a popíjeli pivo v klidu u stánků jako já. A také když je někdo z Prahy a za 2 hodiny je zpět doma tak je to kurva rozdíl jet až ze Zlína 300km a v noci nazpět-počítej dopolední prohlídku Prahy a je každému jasné proč asi holky nejedou samy. Děkuji za pochopení. A k tomu přidej průpovídky jako "chci aby si mě držel a byl se mnou a koupil mě to a to" a toto už neokecáš. uff
A ti Triggerfinger, to byl fakt absolutní průser. K zmiňovaným Zeppelinům má blíž každá kapela ze západočeský tancovačky, než tohle.
--- Pavlas
Jasně, nebude to ořezávátko když vystupuje v takové profi firmě jako WT. Je mi jasné že bude nabušený instrumentalista....všimnul jsem si jak se "nudí" :-) Ale posuzuji pouze podle WT - jeho sólovku neznám a ani nemám tušení že něco takového kdy vydal....
to Orphange
Není ti blbý chodit na vyprodaný koncert, který ti vůbec nebavil. Sposta lidí jít chtěla a koncert by si užili, ale nedostali lupen.
-krusty-
"Minimálně po této stránce x-krát lepší než kdokoliv z WT!" To bych zas netvrdil. Ruud Jolie je výbornej kytarista. Akorát ve WT na to neni prostor a náctiletý fanynky by to stejně neocenili.
Zkus si poslechnout jeho sólovku For All We Know. Výborná věc...
Ani o nich nemluv,to byla vopravdu obrovská ostuda.
Tak to prrr.... Kdo tvrdí, že TRIGGERFINGER stáli za... nic, tak tam snad nebyl. Ano, tahle trojka byla jako z jiného světa a celkem moc nechápu proč se ocitnuli jako support nu-pop-metalových WT....ale když jsem se po první skladbě vzpamatoval z toho, že tam stojí tři ujetí týpci středního věku, musel jsem si rochnit!! Podivný blues/rock občas ne nepodobný Zeppelínům a zmutovanému rockabilly se zdánlivě minul místem a časem...ale lidi se kupodivu chytali a já dlouho nezažil, že by se předkapela těšila takovému ohlasu!! Skvělý zpěvák a excelentní kytarista v jedné osobě + bravurní bicmen. Minimálně po této stránce x-krát lepší než kdokoliv z WT! Živočišnost, živé představení, opravdový koncert, spontaneita......oproti plastickému zážitku z WT (nic proti, takhle to má být a takto si to zákazníci žádají).
@ orphanage: Výborný postřeh, toho si taky všímám. Stačí kouknout na větší koncert / festival na u-tube, každej druhej tam vlaje s foťákem nebo mobilem. Zajímalo by mě co z toho ti lidé mají za zážitek...
Lístky sem koupil partnerce k nějakému našemu poblbkanému výročí a tudíž sem šel jako doprovod. Kapela mě nijak nikdy nebrala a koncert na tom nic nezměnil. Sharon to odzpívala velmi slušně, pěkné světelné blbosti, klipové doprovody-fajn. Na prd mě přišlo hlavně to, že jsme přišli po 20hodině a haldy lidí ucpala jediný vchod přímo na plochu a všichni se divili, že se tam chce někdo další dostat-to sem nezažil. A to další stovky se hrnuly za námi. Zvuk mě nepřišel přeřvaný, ale špíš strašně slitý do kupy. A za další nešvar dnešní doby považuju ty posrané foťáky v rukou děvčat co se snaží nahrát své vlastní domácí video v katastrofální kvalitě-nevím zda si přišly nahrát koncert, nebo se pěkně vyblbnout-ruka s foťákem zvedlá 10minut před vámi mě docela pěkně srala-ale co nevyřeší pár pěkných"nechtěných šťouchutí". Takže partnerka byla spokojená, já sem věčně do někoho drcal ať ona vidí. S chutí zůstávám u svých Death/metalových koncertů kde to má poněkud jiný spád a lidi tam nechodí točit Homevideo pro Ulozto.cz
Tak v půlce plochy. Ale i ostatní z Ozzyho zájezdu si na zvuk cestou domů nestěžovali.
ov42
Kde jsi stál? Nejdřív jsem si řikal, že to je místem, kde stojim, ale když jsem to slyšel asi od dalších 4 lidí, tak jsem si myslel, že to bylo všude (například jeden z nich stál uprostřed asi ve druhý třetině).
Jestli byl někde dobrej zvuk, tak aspoň něco...
Teda stěžovat si zrovna u tohohle koncertu na zvuk, tak to už radši se věnuj pouze sluchátkovému poslechu, byl to snad nejlepší zvuk, jaký jsem letos slyšel.
''famózním sukcesem'' :D :D :D :D :D XDDDDD ROFL
Koncert moh bejt dobrej, kdyby (!!!) - předkapela nestála za hovno a Within Temptation nepohřbil zvukař. Takhle přeřvanej koncert jsem dlouho neslyšel! Hlavně novější věci, díky množství nástrojů a samplů, se slejvaly dohromady, že jim skoro nebylo rozumět. A kytary zněly jak ze sudu. Takže jsem to asi po 5 písničkách vzdal a šel na pivo. A to jsem rozhodně nebyl první. Z kotle chodilo dost lidí už po začátku koncertu. U piva jsem potkal kamarády, který stáli úplně jinde než já a byli ze zvuku podobně rozčarovaný.
Takovejhle zvuk si dokážu představit v ňákym zaprděnym klubu, kde zvučí a hraje kde kdo z ulice, ale ne u tak velký kapely, která si navíc vozí svýho zvukaře... Pain of Salvation den před tim byli trochu jiná káva...
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek