OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
http://www.youtube.com/watch?v=Fju6d9TySVQ
Kvalitka:)) Ako hovori jeden z komentov k tomu videu, Lars is a Toilet:)))
http://www.youtube.com/watch?v=4-PegaXlZFo
ooops tak to video s drum machine ešte raz :)
http://www.youtube.com/watch?v=RSKdKbWZkx4
Martin L.
Máš pravdu, Monumental Torment mají ofíko zveřejněno, že bicí na desce jsou naprogramované.
ta vasa diskusia o bubenikoch mi pripomenula
http://m.youtube.com/watch?v=RSKdKbWZkx4
jasne, Drumkit From Hell je ten software.
RIP - [12.2.2013 13:55]
Myslim, ze v tomto pripade se jednalo o marketingovy tah,pac se Haake snad podilel na vyvoji onoho programu. Z nahravky to totiz poznat neni, takze to ucel splnilo :)
Rozumiem ti:) Aj ked, pri pocuvani Grubera, Longstretha alebo Billiu je tazke si predstavit nieco co by typci nezahrali:)
Meshuggah
Tak tam fakt neviem čo tým sledujú, vzhľadom na kvality ich bubeníka je to asi umelecký zámer, ktorý mi nie je súdené pochopiť. Ledaže by si to naťukal a naučil sa to až dodatočne, ale to je tiež postup práce tak nejako od konca. Ako skladajú neviem, až tak ma tá kapela nezaujíma. Som zvyknutý na to, že kvalitný bubeník má naskúšané, za deň to nasype tak, že záverečné úpravy nie sú veľké, a je to. Lenže ja som holt asi "old school".
Tie nehrateľné veci myslím tak, že keď už musím programovať, vymyslím si štvorrukého bubeníka, dva rytmičáky a podobné kraviny, samozrejme nie všade, aby to bola aj hudba, nie len exhibícia "čo všetko sa dá", ono by to nakoniec poslucháči nemuseli vstrebať. Pár takých pasáží, s ktorými by ľudský bubeník problémy asi mal, som počul tuším u Monumental Torment.
Vzhladom na to, aky je Haake bubenik mi to prislo fakt zbytocne
MESHU si taky naklofali bicí na klávesnici .. je to taky špatně?
Kuva, fakt nechapem preco mi to pri reloadovani stranok vzdy hodi stary prispevok:(
Martin, to ano, suhlas, ako z nudze cnost to berem a niekedy ten automat fakt nevadi. Co myslis tym nehratelne veci? Skor mavam casto pocit, ze to co zahral zivy bubenik musi byt urcite automat kedze je to nehratelne, nie naopak
Martin, to ano, suhlas, ako z nudze cnost to berem a niekedy ten automat fakt nevadi. Co myslis tym nehratelne veci? Skor mavam casto pocit, ze to co zahral zivy bubenik musi byt urcite automat kedze je to nehratelne, nie naopak
Ak kapela používa automat alebo program, je to hlavne preto, že nevie zohnať živého budeníka. a v tom prípade ja osobne vidím pozitívne to, že spraví z núdze cnosť a naprogramuje tam aj ľudsky nehrateľné veci, a to teraz určite nemám na mysli rýchlosti.Ale gitarista je myslím trochu iný post. Ak chce hrať čo nezahrá, tak nech si to naprogramuje a miesto frajerovania na pódiu, kde bude niečo šmidlať, čo sa zhruba bude podobať tomu, čo naprogramoval, nech predáva merčndajz.
Inac jak si spomenul ten Dying Fetus, spominam si na rozhovor zo Sparku kde Van Drunen z Asphyxu hovoril prihodu ako ich bubenik musel 20 min cakat kym si Williams da dole trigre z bicich a ze tam mal tolko kablov ako v elektrckej rozvodni:))
Ja to neobhajujem. Samozrejme vzdy ocenujem, ak hudbu, ktoru pocujem, zahral aj clovek. Chalani by asi chceli hrat viac ako im schopnosti dovoluju.
Ako extremny death-elektronicky projekt by sa to dalo podla mna akceptovat, ale kedze sa typci oznacuju za technical death metal, je to smiesne. Ale stale chyba ten finalny dokaz, su len kecy vyhodeneho bubenika. Inac s tym co kapela nezahra, zober si kolko extremnych kapiel pouziva automaticke bicie, aj ked osobne som este nepocul automat, ktory by hral lepsie ako ludske bubenicke eso. To by to programovanie trvalo dlhsie ako nahravanie celeho albumu. Mozno je iba otazkou casu kedy masinkove sample uplne nahradia zivych gitaristov
Btw, ked sme pri tom analogovom zvuku a Pro Tools. Prave vysiel dokument Sound City. Kde sa da zohnat, asi vie kazdy. http://www.youtube.com/watch?v=HQoOfiLz1G4
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek