OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
King + U.D.O. reign
Z toho mála co jsem viděl jasně kraloval King Diamond v závěsu s energickými U.D.O. Příjemně překvapili Pink Cream 69. Sytyricon pro mě zklamání. Zvuk mi přišel přehulenej a koncert postrádal "drajf". Zbytečně moc proslovů mezi jednotlivými songy dost brzdilo dramaturgii koncertu. Na Brutal Assaultu a v Abatonu byli daleko lepší. To Udouš na nás sypal jednu pecku za druhou. O pivu bych radši ani nemluvil. Odpornější patoky jsem snad v životě nepil. Jediný stánek s Prazdrojem to nezachránil, takže jsem dal nakonec přednost Birellu.
Trochu stručný report, ale s celkovým vyzněním souhlasím. Pro mě byl melodický Metafest příjemný, ale taky bych se něčemu ostřejšímu nebránil, jedinou kapelou, která byla hodně hluboko pod laťkou kvality, byl Kreyson. Taky nevím, jestli mám tak mizerné chuťové buňky, ale já s pivem problém neměl, přestože jsem slyšel těch nadávek víc.
..mna napriklad velmi milo prekvapili KATAKLYSM.
Pekna praca s davom a s securitakmi :-)
Metalfest 2013
Letos to bohužel byla celkem tragédie, hlavně to počasí. Viděl sem jen 3 kapely (U.D.O., Ex Deo a Milking...). Se všemi třemi jsem byl velice spokojen (zejména Ex Deo), ale to počasí byla neskutečná mrdka. Nachcípanej, prochcanej a promrzlej sme to zabalili už v sobotu. Moje milá zůstala ještě na Kataklysm (budiž pochválena za to, že se dostala až na pódium), a pak fofrem domů. Bohužel Airbourne i King Diamond, obě velká lákadla, jsem musel oželet. Přece jen zdraví mám jen jedno a za zápal plic to nestojí.
metalfest 2013
koukam podle recenze ze tam pomalu nebylo nic poradnyho ja sem byl spokojen velice
"Power kurva metal smrt!" :-)))
vydrzel sem to az do konce bez plastenky, jak sem se zarek proti jeji cene 90,-. Bohuzel hmotnost myho krivaku v dusledku toho stoupla o 300%. Jinak King byl neskutecnej, jenom trochu kratkej, ale to se da pochopit. Zdravim sousedy od prijezdovy cesty - ja sem ten co sidlil v bily dodavce s napisem Power kurva metal smrt!
Poklona všem, který strávili víkend v dešti pod pódiem:-) Na to já už bych se vysral z velké výšky.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek