OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Já jsem se naopak snažil očekávat to nejhorší abych pak nebyl zklamaný:) Tudíž hra mě mohla jenom překvapit což se taky díkybohu stalo. btw Oprášil jsem originál a je neuvěřitelný jak ta hra strašně zestárla a to nejenom graficky..
Ty značky/ukazatele jsou strašný. Já v původní Mafii znal mapu nazpaměť. Věděl jsem, kde zahnut, abych se dostal do Čínská čtvrti a kudy se dostat k jakýmu mostu. Tady k tomu hra v základním nastavení vůbec nedává prostor. V noci za deště a to zmiňuju i v recenzi, to je ta atmosféra super. Ale přes den mě to město přijde takový - opravdu jako kulisa, čekal jsem něco víc žijícího. To, že jsem tak přísnej je možná dáno tím, že jsem měl větší očekávání. Je tam třeba jen pár vedlejších storyboardů, kterých si všimneš, třeba když nastupuješ na loď tak se tam pohádá jeden pár, ale takových věcí je tam hrozně málo a opět srovnávám s RDR II, kde toho bylo hrozně moc a mě to bavilo objevovat. Čekal jsem že se bude jen přidávat a ne vypouštět. A i já jsem dal Mafii vlastně na jeden zátah, takže jo, ta hra mě pohltila, ale taky jsem si stačil všimnout věcí, které mohli být mnohem dotaženější.
Jo,Tommy má bohužel kostru Lincolna,včetně některých animací(házení molotovu třeba)ale to se vědělo dopředu a mě to nijak neubírá na zážitku.S tím doskakováním,na konzolích je to prý dost velký problém protože už prostě nestíhají,já hraju na PC(na max) a tam jsem si ničeho takovýho nevšiml.Jinak grafika Mafie3 měla mizerný textury a hlavně příšerný systém nasvícení,tady je to v podstatě softwarový raytracing a ted už bohužel nevím kde jsem to viděl/četl ale byl to renomovaný portál a tam řekli že grafika v noci a za deště je to nejhezčí co je na současný generaci k vidění.S tím naprosto souhlasím,mám spoustu her,PC žádný ořezávátko a jsem magor do grafiky,takže se v tom myslím vyznám,ale naposledy jsem se takhle kochal u RDR2(Red dead je ale samozřejmě hezčí).Co mě spíš vadí jsou nesplněný sliby že budou nový mise a taky že jsou všude ukazatele jak pro blbce,dnes ale vyšel patch kde si HUD můžeš upravit podle sebe.Já jsem fakt z Mafie nadšený a je to po x letech hra u který jsem propařil noc,zaspal a málem přišel pozdě do práce:) To už se mi hoodně dlouho nestalo.Ale chápu že ne každýmu to sedne,světový recenze i naše jsou kolem 8 nebo 9/10 a ten kdo měl rád originální Mafii tak by se mu měla líbit i ta nová.
• To že to byla kulisa a vyprávění příběhu beru, ale ta doba se trochu pohnula. Mrzí mě, že mě hra nevede k většímu zkoukámí města. Mafia I byla v nové éře open worldů, nepočítám věci jako Ultima I, první Zeldu nebo Vette, v tomto ohledu svět her přece udělal velký krok kupředu. Ty světy už nebývají jen kulisou, ale jsou nějakým způsobem žijící a detailní (víc žijící a detailní než je tady). WatchDogs 2 bych v současnosti hodnotil určitě horší známkou než Mafii a to hlavně kvůli tomu, že je tam hodně mizerný příběh – v tom ty dvě hry ani nejde srovnat, obě hrají úplně jinou ligu a je to největší otazník, který mám třeba u Watch Dogs: Legion. Ad grafika u Mafie, ono je v některých ohledech vidět, že je to převlečená Mafie 3, která to s grafikou úplně nevyhrála. Rozhodně mi přišlo, že se hlavní postava hýbe stejně toporně jako Lincoln Clay (dle mého je to i kostra Lincolna) a podobných věcí jsem si všiml na více místech. Zkus se podívat, jak nabíhají textury, když se projíždíš mimo město, to jsou chyby, které nějak nedokážu ignorovat, toto měl přece i ten „starý“ RDR2 vychytanější.
7,5/10? to má být vtip?!
Absolutní nesouhlas,Mafie nikdy nebyla GTA,a město tu vždy sloužilo jako kulisa k vyprávění příběhu(krom třetí mafie).A grafika?Jedna z nejhezčích, v tomhle souhlasím s DigitalFoundry.U RDR2 mám nahráno desítky hodin ale v životě by mě nenapadlo si zrovna u nový Mafie stěžovat na grafiku.Nedávno tu autor zminoval Watch dogs2,to sice je čistý openworld ale i tak by mě zajímalo jeho hodnocení WD2.Pro mě je to herní i vizuální odpad.Mafia D.E. naopak u mě rozhodně 10/10.
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek