OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
Ja právě nebral nikdy season passy dopredu jako celek, ale vychytal jsem vždy separátní DLC, když byly v akci (Legacy of First Blade jsem bral za 209kc a Hidden Ones onehdy za 79kc ze storu). Za Wrath jsem dal plnou sazbu a ono prd. Počkám no, a až dojdou jiné hry, tak tomu možná dám za nějaký malý peníz šanci.. Vůbec nevím kam AC chtějí dal posunout, chyba byla už ta giganticka mapa v Odyssey a vrhani otazníků. Tam když najednou přiskočilo 6 úkolů, tak už to bylo takové zahlceni. Ale furt je Odyssey proti Valhalle super, hlavně s Legacy of First Blade dává smysl i story. Tady už je to pro mě jak tvořeno hodně bidnou umělou inteligencí, strašně genericke a zaměnitelné. Měli dát pred lety Origins part 2., za Ayu v Římské říši, a vykašlat se na tyhle mega mapy, rádoby větvení story a vybijeni stromů s kultisty
Já si kupoval Season pass s velkm předstihem, takže jsem nic dalšího nekupoval... The Siege of Paris je o něco méně ubíjející než WoD, ale pokud to nemáš a Valhalla Tě nudila, tak to nemá smysl. Líbí se mi, že z toho cítím trochu méně recyklace téhož, ale pro "záchranu" série to ho bude zapotřebí přeci jen trochu víc.
Možná až bude někdy za 150kc v akci, tak si z nudy zahraju. Nerozvážně jsem utratil prachy za Wrath of Druides a byl to ztracený čas a těžká nuda. Jako celá Valhalla, kterou jsem měl velký problém dohrát. A to jsem fanda AC. Aktuálně jsem projel v příběhovém tahu za sebou díly Unity, Origins a Odyssey a nechápu, co s tou značkou ve Valhalla udělali. Jen samotný season pass k Origins je sám o sobě stokrát zábavnější, než umorne dobývaní stále stejných regionů Anglie (Irska, Francie..)
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.
Vložit diskusní příspěvek