OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
to zhrnutie o preslapovani ma nesmierne pobavilo, chvalim... Blažej ma po genialnej trilogii (nehovoriac o tych dvoch megapeckach z roku nasho pana 2008 a 2010) nelahku nadvazovaciu ulohu, ale zatial to zvlada so ctou... dal by som aj za menej, ale ked pocujem The Broken Man, tak sa mi neda...
Tento dobrý a úprimný chlapík to robí od srdca a nikdy nesklame. Na nič sa nehrá a vždy nahrá nadpriemernú platňu.
Mírný úpadek započal již druhým dílem trilogie, třetí díl byl pouze lehce nadprůměrný a War within me byl již slabý podprůměr. Zde se však Blaze opět vyšvihl k chytlavým melodiím. Album má tempo, které pouze ojediněle zaklopýtá. Vše funguje v podstatě od začátku a drží to pohromadě i na několikátý poslech, předchozímu albu něco podobného chybělo. Občas lze tu a tam zaslechnout inspiraci jinými umělci, přesto jsem překvapen, jak i po těch letech dokáže Blaze působit svěže. Jediným zásadním negativem je místy lehce přehnaný auto-tune. A bicí zcela jistě nejsou automatické (viz Darkmoor v shoutboxu), hraje s Absolvou.
-bez slovního hodnocení-
Ja to vôbec nevidím tak tragicky ako to píše recenzent. Je dôležité ako človek pristupuje k albumu a aké má veľké-či malé očakávania.....mne napríklad tento album sadol viac ako predošlý War within me. Skladby ako Mind reader, Tears in rain, Rage, The broken man, titulná vec či záverečné trio môžem kedykoľvek. Ako skalný fanúšik ktorý si poctivo kupuje Blazeove cédečka od začiatku jeho post maidenovskej kariéry vyslovujem spokojnosť.
-bez slovního hodnocení-
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.