OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
Nirvana bola dosť dlho moja najobľúbenejšia skupina, ale tento album nie je nič iné, ako lacné hrabanie prachov - to musí byť jasné každému. V poriadku, keď v roku 2004 vyšiel veľký boxset With The Lights Out s troma cédečkami plnými rarít (... ktoré sa už predtým dali zohnať) a s dévedečkom s niekoľkými záznamami z koncertov (... už dávno kolovala spústa DVD bootlegov s koncertami ktoré sú na tom DVD), tak to bolo ešte v poriadku - kto si skladby a videá nezohnal cez net, mohol si ich kúpiť pekne pokope aj so 60 stránkovým bookletom. No nepriešiel ani rok (teda takmer mesiac doň chýbal) a zrazu sa objavila v obchodoch táto kompilácia. Proste shit. Nie je to nič iné, ako "výberovka" zo spomínaného boxsetu, na ktorú dali "akože" 3 nevydané Kurtove skladby (z toho 2 už dávno kolovali...). Tento "album" je len pre tých, ktorí nechcú boxset WTLO (na Slovensku je veľmi drahý) a stačí im iba výcuc, ktorý by som ja osobne urobil aj tak lepšie. Inak túto kompiláciu nemá žiaden zmysel kupovať. Cobain by určite nikdy nedopustil aby takáto kokotina niekedy mohla vyjsť. Nevidím dôvod prečo by som tomuto mal dať viac ako jeden bod.
i kdybych byl ten největší fanda tak už jen z principu bych to nechtěl ani slyšet
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
Ked chcete mat setky rarity po hromade...
Přece nemůžete tohle album hodnotit, jako by to byla další řadová deska, proboha... Je to jenom raritní výběr pro ty nejzapřísáhlejší fandy (ke kterým se řadím i já). S jednou věcí ale souhlasím - na Nirvaně by se už nemělo tak vydělávat.Jedno album rarit stačí...
Tak toto album nemusím!
TomaZ, vystihol si to dobre, ale preco az 3,5. Za ich plnodnotne albumy by som im dal po 5-5,5/10, lebo ich tiez nemam rad. Do pice sak toto je jedno z nekonecna "Best Of Nirvana" s trochu obmenenim obsahom. Nekdo sa tu chcel nabalit na prasivej mrtvole cobaina.
Nirvanu som nikdy nemal v laske ale ani v zuboch. Ale toto je iba hrabanie prachov. Je to smutne co vsetko su si ludia schopni kupit, len aby mali kompletnu zbierku :-(
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.