OBSCURE SPHINX - Emovere
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Metalopolis již 20 let pravidelně přináší informace a články převážně související s metalovou hudbou. Často však zavítáme i do jiných než metalových anebo vůbec hudebních oblastí a nezřídka tak nabízíme i obsah mimo hlavní záběr našeho webového magazínu.
-bez slovního hodnocení-
"Wolves" je určite to najlepšie čo vzišlo od Deadlock, album je od podlahy až po strop naprataný hitmi, po vynikajúcom "Earth.Revolt" trochu zmenili smer, ubrali blackových a symfonických prvkov a zamerali sa na prístupnejšie kompozície, čomu dopomohla aj speváčka Sabine Weniger, ktorej príjemný hlas tu konečne dostal plnohodnotný priestor a Johannov havraní vokál trochu ustúpil do pozadia, ničmenej album je jazda parádnych gitarových riffov, sól, melódií a celkovo inštrumentálnych a speváckych výkonov a samozrejme skvelých pesničiek - dominuje hlavne skvostná pätica "Code Of Honor" – "Dark Cell" – "Crown Of Creation" – "End Begins" – "Bloodpact". Za jediné zakopnutie považujem poslednú baladu "To Where The Skies Are Blue", ktorá mi predsa len nesadla tak ako ich ďalšie. Za veľmi vydarené považujem aj nasledujúce albumové záseky, ale na "Wolves" sa im ten koktejl chytľavej hitovosti a tvrdosti podarilo namiešať najlepšie. Excelentný album.
-bez slovního hodnocení-
Dlouho mi trvalo prokousat se k Deadlock, tato deska je pro mě nejlepší. Losers Ballet, Code Of Honor i jiné skladby mě zaujaly.
-bez slovního hodnocení-
-bez slovního hodnocení-
úžasný album, po dlouhý době pro mě nový objev, který mě fakt dostal
-bez slovního hodnocení-
...no jsem lehce v rozpacich. Earth.Revolt jsem si zamiloval a je to snad moje nejoblibenejsi album...asi bylo moje ocekavani moc vysoky, takze zezacatku trochu zklamani. Hlavne mi chybi ta krasna postapokalypticka atmosfera z minuly desky, a jisty priklon k ....janevim, asi i podbizivosti. Obcas je tam taky trochu moc Sabine, ikdyz jeji hlas je nadhernej. Jinak ale musim uznat ze deska je to hodne kvalitni, sola jsou opet genialni, nevadi mi ani ta techno vlozka...jenom tohle mohla natocit jina skupina kterou bych za tohle album zboznoval a Deadlock mohli udelat druhy Earth.Revolt...jo a doporucuju zajit na koncert...je to hukot a musim uznat ze nazivo ty novy songy opravdu fungujou
-bez slovního hodnocení-
Super album ! Nema chyby !
-bez slovního hodnocení-
Po třech posleších a následném vymazání z disku...
Na prvé počutie Vás môže album šokovať ale po čase zistíte, že sú to stále oni, starý dobrý Deadlock. Na novom albume ostali verní ako filozofii tak aj všetkému s čím robili hudbu aj doteraz. Na samotných hudobníkoch vidieť aj na živých vystúpeniach radosť z novej tvorby ako aj z častejšieho využívania vokálov ich jemnejšej polovičky Sabine, ktorá nie je len nejakou figúrkou ale vo veľkej miere sa podieľa na textoch skupiny. Ozaj je badateľná veľká hitovosť niektorých skladieb a niektoré piesne Vás chytia ani neviete ako:). Album má aj svoje slabšie miesta, ale stále sa jedná o veľmi podarený kúsok, ktorý však neprekonal svojho predchodcu album Earth revolt.
Není špatné
Tři skladby s celkovou stopáží 29 minut, tomu říkám správná plocha pro EP sludge doomového stylu. Studiový návrat po mnoha letech se polské skupině hnané charismatickým ženským vokálem jednoznačně povedl.
Jedni z mála u nás (ne-li vůbec jediní) představitelé zatuchlého hnilobného death/doomu o sobě dávají vědět novým EP, jehož trojice chorobných songů také jasně demonstruje fakt, že tato obluda už dozrála na úroveň plnohodnotného alba. Čím dříve, tím lépe!
Pokračování, která neukončují děj, to mají těžké. Druhé Silo je pomalé, vláčné a nestane se v něm vlastně nic, co by se nevešlo do jednoho dvou dílů. Nečtenářům knih navíc nemusejí být zřejmé všechny pohnutky jednajících. Tak snad to třetí řada narovná.
Ruské skupiny většinou ignoruji, ale než jsem si všiml, že je tahle z Jekatěrinburgu, upoutal mě jejich starosvětský thrash. Nic převratného se sice neděje, spíš je to jako výlet zpět časem, ale pro pamětníka celkem dobrý.
Keith Buckley (ex-EVERY TIME I DIE) jako by se svými kumpány zkoušel štěstí v hodně melodickém metalcore, nebo možná spíše post-hardcore, ale na mě je to hodně plytké a podbízivé. BETTER LOVERS, kde působí další členové ETID, jsou úplně jiná liga.
Trochu Red Dead Redemption pro čtenářky Marianne. Pod krví a špínou se schovávají scenáristická klišé a dutá schémata revizionistických westernů. Má to sice patřičně gritty look, ale nekouše to. Spousta sentimentu a neschopnosti poradit si s postavami.
Veteráni stonerrockového stylu toho mají za sebou už hodně, ale stále jim to hodně sluší a tak i album roku 2024 v sobě nese odkaz na klasické devadesátky a tedy dobu, kdy tahle skupina tvořila po boku KYUSS historii.